قدردانی شـورای هماهنـگی تبـلیـغات اسـلامـی از مـردم بصیر

قدردانی شـورای هماهنـگی تبـلیـغات اسـلامـی از مـردم بصیر

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به منظور تقدیر از مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی اطلاعیه ای با عنوان «بزرگـداشـت یـوم الله ۹ دی "شـکوه مانـدگارِ بصیرت و وحـدت ملـی" » از مردم آگاه، بصیر و لحظه شناس ایران اسلامی قدردانی کرد.

اطـلاعیـۀ قدردانی شـورای هماهنـگی تبـلیـغات اسـلامـی از مـردم آگاه و بـصـیر ایران

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

« بسـم الله الـرحمـن الـرحیـم »

حمد و سپاس ذات باریتعالی را ، به پاس نعمت بی بدیل ولایت فقیه و ملت آگاه ، همیشه در صحنه ، دشمن شناس ؛ مـردم با بصیرت و ولایـت مـداری که علیرغم ، تمام تهدیدات و تبلیغات سوء دشمنان اسلام ، با لحظه‌شناسی و لبیک عملی به رهنمودهای حکیمانه مقتدای عظیم الشأن امت اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای «ادام الله ظله الوارف» ، در دفاع از کیان نظام مقدس اسلامی به صحنه آمدند و سـروقامتـانه با حضــور آگـاهـانه ، حمـاسـی و عـزتـمنـد در اجتـماعـات سـراســری باشــکوه، معنــادار ، وحـدت آفــرین و دشـمن شـکن بـزرگـداشـت حمـاســۀ مـانـدگار نـهـم دی ، تـجلـی بخـش شـکـوه بصـیرت و وحـدت ملـی در مقـطع حسـاس کنـونی شـدند و بـرگ زریـن دیـگری بر صحیـفـۀ افتـخـاراتِ مـایـۀ مبـاهـات خـود افـزودند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این همه شور و شعور و احساس تکلیف دینی و انقلابی آحاد مردم شریف ایران اسلامی و خلق « شـکـوه مـانـدگار وحــدت و بـصـیـرت و عـزّت ملـی» در اجـتـمـاعــات سـتـودنـی بـزرگداشـت حماسۀ جاودان و بی بدیل یوم الله نهم دی را ارج نهاده و از تمامی مسئولین ، دست اندکاران و خادمان با اخلاص عرصۀ برگزاری مراسم و مناسبت های ایام الله انقلاب اسلامی ، تقدیر و تشکر به عمل ‌آورده و خـاضـعانـه و خاشعانه مراتب تقدیر و سپاس بیکران خود را به پاس حضور باشکوه ملت شجاع ، ولایتمدار و استکبارستیز ایران سـرافـراز در مـراسـم بـزرگداشـت دوازدهمیـن سالگرد حـماسـۀ نـهـم دی اعلام می‌نماید.

به درستی که ملت بزرگ و سرافراز ایران وفاداری خود به نظام اسلامی و حمایت از کشور و انقلاب را بارها به بهترین شیوه ها نشان داده و وظیفۀ مسئولان است که با خدمت صادقانه ، قدردان این همه فداکاری و ایثار مردم باشند.

شــورای همـاهنـگی تبـلیـغـات اسـلامـی

بیشتر بخوانید:

نماینده ولی فقیه در سپاه خطاب به رهبری :دیگر اجازه نمی‌دهیم شما در نماز جمعه مظلومانه با امام زمان (عج) درد دل کنید و فریاد«این عمار» بزنید

باهنر: سردار سلیمانی دیپلماتی قوی در مذاکره با قدرت ها بود

تحلیل کیهان از ناآرامی های اصفهان: می خواهند به ایران فشار بیاورند تا پای میز مذاکره برود

21217

پست بعدی

عکس | شکار پیرترین شیر جهان با دوربین

پ دسامبر 30 , 2021
فارس نوشت: لیتون لام عکاس ۳۳ ساله حیات وحش اخیراً در کنیا موفق به ثبت تصاویری از «مورانی» به عنوان پیرترین شیر جهان شده است. این شیر نر ۱۴ ساله در یک ذخیره‌گاه ملی در آفریقا زندگی می‌کند. لام مجموعه‌ای از عکس‌های باشکوه از مورانی را در حال استراحت در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000