اولویت اصلی دولت رئیسی رونمایی شد

اولویت اصلی دولت رئیسی رونمایی شد

رئیس‌جمهور در جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت اول ما در دولت مهار کرونا و ارتقا وضعیت بهداشتی در کشور است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز در صحن علنی مجلس که به منظور بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی برگزار شد، گفت: ما برنامه آنی و فوری با محوریت مشکلات پیش روی دولت تهیه کردیم، همچنین برنامه میان مدت و بلند مدتی نیز وجود دارد که به زودی در اختیار نخبگان و نمایندگان قرار می گیرد. اولویت اول ما در دولت مهار کرونا و ارتقا وضعیت بهداشتی در کشور است. تسریع در واکسیانسیون عمومی، اجرای پروتکل ها و ارتقای سطح درمان اولویت اول ماست.

>>>بیشتر بخوانید؛

رئیسی: فرصت خدمت کوتاه و رنج ها و مشکلات مردم بسیار است

رئیس جمهور افزود: اولویت بعد ثبات اقتصادی، بهبود شاخص های کلان و تقویت معیشت مردم و تقویت فضای کسب و کار است. وضعیت فعلی نتیجه گره زدن اقتصاد به خواست دیگران، شرطی کردن اقتصاد و مشکلاتی از این دست است، تورم بالای ۴۴ درصد مرکز آمار یا بیش از ۵۵ درصد بانک مرکزی، کسری بودجه، افت ارزش پول، کاهش قدرت خرید مردم، رشد نقدینگی و بدهی دولت از جمله این مسایل هستند. حل این مسایل امکان پذیر است و نیاز به برنامه و همچنین نیروی کارآمد و پیگیری و نظارت اجرای آن ها دارد.

۲۷۲۱۹

پست بعدی

سوخت و ساز بدن از چه سنی کاهش پیدا می‌کند؟

ش آگوست 21 , 2021
ایرنا نوشت: کاهش سوخت و ساز بدن بر خلاف تصورات عمومی، با افزایش سن بسیار کندتر از تصور ما و در سنین بالاتری اتفاق می‌افتد و در هر سنی با افزایش فعالیت روزانه، کاهش کالری مصرفی و تبعیت از رژیم غذایی درست می‌توان به تناسب اندام دست یافت. بسیاری از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000