مصوبه مجلس برای گرانی بیشتر اینترنت در سال آینده/ آذری جهرمی هم اعتراض کرد

مصوبه مجلس برای گرانی بیشتر اینترنت در سال آینده/ آذری جهرمی هم اعتراض کرد

انتخاب نوشت: آذری جهرمی با انتشار توییتی از محمد کشوری کارشناس «آی تی» که از مصوبه جدید مجلس خبر داده، نوشت: «قرارداد اپراتورها با دولت معمولا ۱۵ ساله است؛ دستکاری قراردادها هم قانونا امکان‌پذیر نیست و هم شرعا جایز نیست.

بخش ارتباطات در شرایط دشوار تحریم که رشد اقتصادی کشور منهای ۴/۸ درصد بود، رشد سالانه‌ی مثبت ۶/۴ را تجربه می‌کرد. این قوانین غیرکارشناسی اقتصاد این بخش را هم به سرنوشت برخی بخشهای دیگر دچار می‌کند.

مصوبه مجلس برای گرانی بیشتر اینترنت در سال آینده/ آذری جهرمی هم اعتراض کرد

بیشتر بخوانید:

آذری جهرمی با انتشار توییتی از محمد کشوری کارشناس «آی تی» که از مصوبه جدید مجلس خبر داده، نوشت:

«قرارداد اپراتورها با دولت معمولا ۱۵ ساله است؛ دستکاری قراردادها هم قانونا امکان‌پذیر نیست و هم شرعا جایز نیست. بخش ارتباطات در شرایط دشوار تحریم که رشد اقتصادی کشور منهای ۴/۸ درصد بود، رشد سالانه‌ی مثبت ۶/۴ را تجربه می‌کرد. این قوانین غیرکارشناسی اقتصاد این بخش را هم به سرنوشت برخی بخشهای دیگر دچار می‌کند.

بگذریم از اینکه درآمدها را به چه اموراتی اختصاص خواهند داد…

پ.ن: آنگونه که شنیدم دولت هم با این افزایش مخالف بوده اما علیرغم مخالفت دولت صبح امروز، در بررسی بودجه این موضوع به تصویب رسیده است.»

23219

پست بعدی

۱۶۰ تن از نمایندگان خواستار بازگشت بررسی طرح صیانت به صحن علنی شدند/ امیدوارم هیات رییسه موافقت کند

چ فوریه 23 , 2022
ایرنا نوشت: نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به دغدغه جامعه نسبت به طرح حمایت از کاربران فضای مجازی، ۱۶۰ تن از نمایندگان در نامه‌ای از رییس مجلس خواستند این طرح در صحن علنی مجلس بررسی شود. نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000