سرپرست آموزش و پرروش با اذن رهبری انتخاب می شود

سرپرست آموزش و پرروش با اذن رهبری انتخاب می شود

طبق قانون با رای نیاوردن وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش برای بار دوم حالا باید سرپرست آموزش و پرورش با اذن رهبری انتخاب شود.

به گزاش خبرگزاری خبرآنلاین،طبق قانون با رای نیاوردن وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش برای بار دوم حالا باید سرپرست آموزش و پرورش با اذن رهبری انتخاب شود. در جلسه رای اعتماد امروز بیشتر نمایندگان فیاضی را برای آموزش و پرورش مناسب ندانستند و برنامه های او را برای این وزارت خانه کافی تشخیص ندادند.

مجلس به «مسعود فیاضی» رأی اعتماد نداد

نمایندگان مجلس پس از دفاعیات رئیس‌جمهور از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و نطق موافقین و مخالفین و همچنین سخنان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، با ۱۱۵ رأی موافق و ۱۴۰ رأی مخالف به «مسعود فیاضی» رأی اعتماد ندادند.

23215

پست بعدی

میزان اثربخشی واکسن‌های کرونا در کشور اعلام شد/ نمودار

س نوامبر 16 , 2021
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طی گزارشی میزان اثربخشی واکسیناسیون کرونا در پیشگیری از مرگ بر اثر این بیماری را اعلام کرد. به گزارش خبرآنلاین، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طی گزارشی میزان اثربخشی واکسیناسیون کرونا در پیشگیری از مرگ بر اثر این بیماری را اعلام کرد. در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000