افزایش تعداد فوتی‌ها در ایران / ۳۴۹۵۱ بیمار دیگر شناسایی شدند

افزایش تعداد فوتی‌ها در ایران / ۳۴۹۵۱ بیمار دیگر شناسایی شدند

ایسنا نوشت: بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور متاسفانه ۳۵۷ بیمار کرونا جان خود را از دست دادند و ۳۴هزار و ۹۵۱ بیمار دیگر نیز شناسایی شدند.

تا کنون ۸ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۳۳۲ نفر دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۴۹۶ هزار و ۶۷۷ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۰ میلیون و ۹۷۱ هزار و ۹ دُز رسید.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام و پس از دریافت پیامک نوبت دهی، به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

از دیروز تا امروز ۵ مردادماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۴ هزار و ۹۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۷۰۸ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۷۵۸ هزار و ۱۹۷ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۵۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۹ هزار و ۴۷۹ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون سه میلیون و ۲۹۱ هزار و ۹۷۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۵ هزار و ۱۰۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۲۵ میلیون و ۶۶۷ هزار و ۶۰۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۳۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۷ شهر در وضعیت نارنجی، ۹۹ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

۲۳۵۲۳۷

پست بعدی

تشریح فرآیند جذب هیات علمی در مرکز توسعه و آینده‌نگری سازمان برنامه/تکذیب عضویت داماد رییس جمهور

س جولای 27 , 2021
ایرنا نوشت:رییس سابق مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان برنامه و بودجه کشور می‌گوید از بین داوطلبان عضویت در هیات علمی این مرکز در سال ۹۹، هنوز هیچ فردی به طور قطعی و کامل از سوی وزارت علوم مورد تایید قرار نگرفته است. مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری به‌منظور کمک […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000