هشدار پلیس: پایه داروهای لاغری شیشه است

هشدار پلیس: پایه داروهای لاغری شیشه است

باشگاه خبرنگاران نوشت: مدیرکل درمان و حمایت‌های اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: پایه داروهایی که در عطاری و بدنسازی‌ها برای لاغری تجویز می‌شود عمدتا شیشه است.

رضا تویسرکان منش، مدیرکل درمان و حمایت‌های اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: داروهایی که در عطاری ،بدنسازی و آرایشگاه های زنانه برای لاغری تجویز می شوند پایه اکثرشان شیشه است و ممکن است کسانی که این داروها را استفاده می کنند به عوارض روانی و جسمی مصرف شیشه مانند مشکلات عروقی، فشار خون و حتی مرگ دچار شوند.

مدیرکل درمان و حمایت‌های اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: مسئله ای که هنگام مصرف شیشه باعث لاغری می شود چربی سوزی نیست، شیشه باعث کاهش اشتها می شود، سوخت و ساز بدن را بالا می برد و باعث از بین رفتن عضلات، پروتئین های بدن و پوکی استخوان می شود.

۴۷۲۳۳

پست بعدی

با نظر وزیر کشور 12 ساله ها واکسن کرونا نیاز ندارند

س نوامبر 23 , 2021
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: وزیر کشور معتقد است که نیازی به واکسیناسیون افراد زیر ۱۲ سال نیست. احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد کرونا گفت: در قرارگاه ستاد مبارزه با کرونا درباره نوسازی دستورالعملهای بهداشتی بحث شد ، انشالله در دو هفته آینده بتوانیم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000