قیمت فروش زرشک خشک پفکی بیرجند

اکثر ما با شنیدن نام زرشک خشک غذای زرشک پلو با مرغ در ذهنمان تداعی می شود که غذایی بسیار محبوب و دلپذیر بوده و خوشبختانه این خوراکی ترش و خوشمزه در شهرهای بیرجند، مشهد و اصفهان به صورت عمده کاشته می شود این گیاه در دسته گیاهان همیشه سبز بوده و گونه های متعددی دارند اما شناخته شده ترین نوع آن زرشک معمولی است. این میوه ریز و کوچک رنگی مایل به قرمز داشته و طعم آن ترش می باشد و در آشپزی ایرانی بسیار استفاده می شود چون با مزاج ما ایرانیها سازگاری دارد اگر دقت کرده باشید زرشک یک میوه کوچک ولی آبدار است و پوست بسیار نازک دارد به همین خاطر از آن در تهیه شربت، مربا و رب زرشک استفاده می کنند که عطر و طعم دلنشینی داشته و برای افرادی که مواد غذایی ترش را دوست دارند بسیار لذیذ خواهد بود.

یکی از طعم دهنده هایی که از گذشته برای تهیه پلو و خورشهای مجلسی و اعیانی استفاده می شد زرشک خشک بوده است که قیمت زرشک خشک بیرجند در شهرهای مختلف کشور متفاوت است و به صورت عمده کاشت می شود در زمان انتخاب و خرید زرشک باید بتوانیم نوع تازه آن را از کهنه تشخیص دهیم که ما در ادامه شما را راهنمایی می کنیم که بهترین زرشک را مصرف نمایید در ابتدا به رنگ زرشک دقت شود چون باید قرمز روشن باشد اما نه خیلی تیره و نه خیلی روشن زیرا تیرگی زرشک نشانه نگهداری نامناسب بوده و رنگ خیلی روشن نیز نماد برداشت زود هنگام زرشک می باشد و در واقع زرشک را نرسیده چیده اند. نکته دوم اینکه زرشک خشک مرغوب دارای بافتی تازه و نرم بوده و چروکیده نیست بلکه توپر و برجسته دیده می شود.

فروش زرشک خشک

یکی از مهمترین و اساسی ترین چاشنیهای مورد استفاده در آشپزی ایرانی زرشک است که معمولا برای حفظ آن به صورت مطلوب و افزایش مدت زمان نگهداری آن اقدام به خشک کردن آن می کنند که با انجام این کار و به دست آمدن زرشک خشک قیمت خرید فروش آن هم تغییر خواهد کرد چون زرشک خشک نسبت به زرشک تر و تازه مقدار رطوبت کمتری دارد و باعث می شود مقدار زرشک خشک در واحد کیلوگرم بیشتر شده و قیمت آن هم افزایش یابد. زرشک از گیاهان بومی ایرانی است و بیشتر در شمال شرق ایران به صورت طبیعی رشد می یابد و البته این روزها برخی افراد گیاه زرشک را پرورش می دهند و این محصول باارزش را تولید و به بازار عرضه می نمایند.

یکی از مهمترین نکاتی که تولیدکنندگان زرشک خشک باید مدنظر قرار دهند مساله فروش آن است که امروزه با شیوه های مختلفی انجام می پذیرد و برای جذب هر چه بیشتر مشتری تلاش بیشتری می نماید. فروش زرشک خشک از طریق عرضه مستقیم در بازار و فروشگاه های مختلف به صورت عمده یا فروش خرده در بسته بندیهای کوچکتر و همچنین از طریق فروش آنلاین و دریافت سفارشات به صورت مجازی انجام می پذیرد که هر روش به نوبه خود مزایا و معایبی دارد و حق انتخاب متنوعتری را پیش روی مشتری قرار می دهد. خرید زرشک خشک به سادگی و با استفاده از شیوه های مختلفی برای خریداران امکان پذیر می باشد و مشتریان می توانند با بهره گیری از شیوه های پیش رو زرشک مورد نیاز خودشان را تهیه کنند. امروزه خریداران حتی به صورت مراجعه به فروشگاه های اینترنتی هم به صورت آنلاین اقدام به خرید و تهیه زرشک خشک مورد نیاز خود نمایند.

زرشک خشک پفکی

زرشک میوه ای است که از درخت زرشک به دست می آید و می توان آن را به صورت تازه و خشک مصرف نمود و زرشک خشک پفکی دانه اناری کوهی از انواع این میوه ترش و خوشمزه می باشد. در کشور ما خاستگاه زرشک بیشتر در استان خراسان است و میزان بسیار زیادی از مصرف داخل و خارج از کشور توسط زرشکی که در این استان تولید می شود، تامین می گردد. زرشک تولید شده در استان خراسان دارای نمونه های بسیار عالی و متفاوتی است که از خرید و فروش داخلی و خارجی بسیار زیادی برخوردار می باشد.  کیفیت بسیار بالای زرشک، تنوع در تولید و قیمت بسیار مناسب سبب جذب مصرف کننده داخلی و خارجی شده است و سالانه شاهد تجارت و خرید و فروش زرشک تازه و خشک هستیم.

زرشک از محصولات بسیار عالی و پر خاصیتی است‌ که در انواع متنوع وارد بازار می شود و زرشک خشک پفکی نمونه ای بسیار عالی، با کیفیت و پر طرفدار از انواع این محصول می باشد. معمولا زرشک خشک پفکی در آشپزخانه های خانگی یا صنعتی نسبت به نمونه های دیگر زرشک از مصرف بسیار بیشتر ی برخوردار است و حتی در تجارت خارجی نیز این نمونه از متقاضیان بیشتری برخوردار می باشد و دلیل آن شکل و رنگ بسیار زیبا و عالی زرشک و طعم ترش و دلچسب این مخصوص است که سبب ایجاد طعم عالی و شکل مناسب انواع غذا می شود. در این حالت زرشک از رنگی بسیار زیبا و قرمز برخوردار است و اصطلاحا حالت پفکی به خود می گیرد. برای تولید زرشک خشک پفکی شاخه های زرشک را می چینند و در یک فضای سربسته طوری قرار می دهند که زرشک دائم در معرض گردش هوا باشد.

پست بعدی

قیمت خرید خرما شکلاتی مجلسی تنگسیر

س آگوست 30 , 2022
برخی افراد تصور می کنند قیمت خرما شکلاتی تنگسیر بسیار بالا می باشد و به همین دلیل آن را خریداری نمی کنند و برخی از فروشگاه ها نیز گاهی این محصول را با قیمتی بسیار بالا به فروش می رسانند و همین مسئله سبب شده است که اکثر افراد جامعه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000