قیمت خرید خرما شکلاتی مجلسی تنگسیر

برخی افراد تصور می کنند قیمت خرما شکلاتی تنگسیر بسیار بالا می باشد و به همین دلیل آن را خریداری نمی کنند و برخی از فروشگاه ها نیز گاهی این محصول را با قیمتی بسیار بالا به فروش می رسانند و همین مسئله سبب شده است که اکثر افراد جامعه بیخیال خرید این محصول بشوند و فواید و خواص این محصول را نیز از دست بدهند.

مجموعه ما علاوه بر آنکه این محصولات را با کیفیتی بالا تولید می نمایند، قیمت آن هم نسبت به سایر رقبای خود بسیار ارزان تر است زیرا مجموعه ما به فکر مردم کشور هم نیز می باشد و می خواهد این محصولات به دست تمامی افرادی که نیازمند آن هستند برسد و از این محصول نیز استفاده نمایند.

همانطور که می دانید قیمت خرما شکلاتی تنگسیر بر حسب گرم محاسبه می شود پارسان فقط خرما شکلاتی با مغز بادام ندارد بلکه این محصول را بدون مغز بادام هم نیز تولید کرده و به بازار داخلی عرضه می نماید. مجموعه ما خرما شکلاتیهایی که تولید می کند در بسته بندیهای کوچک نیز قرار دارد و به راحتی می توان آنها را درون جیب نیز جای داد و با خود حمل نمود و یکی از خواص این محصول اینگونه می باشد که به راحتی قابل آب شدن نمی باشد و در زیر نور مستقیم آفتاب دوام بسیار خوبی را دارد تا به راحتی آب و خراب نشود.

خرما شکلاتی تلخ

برای بسیاری از مشتریان و متقاضیانی که علاقه وافری به مزه تلخ دارند، می توان خرما شکلاتی این طعمی را تولید و معرفی نمود که همواره با توجه به مصرف خاص خود دارای فروش بسیار بالایی نیز بوده است.

معرفی این محصول یادآور این جمله است که شکلات خوب است اما نوع تلخ آن یک چیز دیگر و به همین جهت ما به شما پیشنهاد می دهیم تنها یکبار آن را امتحان نمایید تا بدون شک مشتری وفادار این محصول شوید.

یکی از مزیتهایی که می توان برای خرما شکلاتی تلخ برشمرد، این است که وجود این طعم در محصول موجب می شود تا کمی از شیرینی آن گرفته شود و طعم محصول، طبیعی و متعادل جلوه نماید.

راه های متفاوتی برای خرید خرما شکلاتی وجود دارد و شما این محصول را می توانید به صورت اینترنتی خریداری کنید بسیاری از افراد هستند که تمایل دارند از مزیتهای خرما  بهره لازم را ببرند و از طرفی علاقه خاصی به شیرینی ندارند که ما برای آسان سازی این خواسته بر آن شده ایم تا با اضافه نمودن کمی طعم تلخ به خرما یک محصول تمام عیار و باب طبع آنها را تولید نماییم.

تصور نمایید هنگامی که خرما را با یک لایه از شکلات تلخ روکش نموده و از طرفی درون آن را با مغز بادام یا پسته پر نمایند، در این صورت چطور می توان از آن صرف نظر نمود؟

با ما همراه باشید تا در مورد خرید و فروش خرما شکلاتی این مجموعه به ذکر شیوه هایی بروز جهت در اختیار داشتن آن بپردازیم تا قادر باشید در هر لحظه از زمان بهترین نوع آن را استفاده نمایید.

کاربرد و مصارف خرما شکلاتی مغزدار

از آن جایی که این خرما شکلاتیها بسیار خوشمزه می باشند در بسیاری از مهمانیها و غیره از آنها استفاده می شود، از جمله کاربرد و مصارف خرما شکلاتی مغزدار می توان به این مورد اشاره کرد که بسیاری از افراد از آن به عنوان میان وعده استفاده می کنند یا این که آن را به عنوان یک تنقلات بسیار مفید و خوشمزه برای کودکان خود جایگزین می سازند.

برخی از افراد برای مجالس و مهمانیهای مهم شان ازین خوراکی استفاده می کنند، خرما شکلاتی مغزدار مجلسی یکی از خوشمزه ترین و مقوی ترین تنقلات می تواند محسوب شود که برخی از افراد آن را به صورت شیرینی نیز درست می کنند.

به این صورت که آنها ابتدا خرماها را با مقداری آب گرم می خیسانند به مدت چند دقیقه تا پوست شان به راحتی جدا شود، پس از این که پوست خرماها را کندند هسته آن را نیز جدا می کنند و آنها را در مخلوط کن یا غذا ساز میریزند و بعد از آن عسل، کاکائو، وانیل و آرد جو را مخلوط می‌کنند و همه مواد را با یکدیگر ترکیب می نمایند.

هنگامی که مواد با یکدیگر به خوبی ترکیب شدند و به حالت خمیری شکل در آمدند، خمیر را از ظرف جدا می کنند و سپس به آن شکلات چیپسی اضافه می کنند، خرما شکلاتی مجلسی در طرح های مختلف تولید می شود.

اگر شما در منزل به شکلات چیپسی دسترسی نداشتید می توانید از تکه های شکلاتهای معمولی که خورد کردید نیز استفاده کنید، پس از آن که خمیر و شکلات چیپسی را با هم ترکیب کردید و بعد خمیر به صورت یکدست درآمد خمیر را در یک سینی لبه دار با کاغذ کرافت روغنی کاملاً پخش می کنید، وقتی که خمیر در کف سینی پخش شد.

آن را به مدت ۴ ساعت به درون یخچال میگذاریم تا خودشان را بگیرد سپس از یخچال خارج می کنیم و آنها را به شکلهای دلخواه مانند لوزی یا مربع و یا با استفاده از قالبهای طرح دار برش می زنیم و همچنین می توانید بر روی آنها با کنجد یا سایر چیزهایی ازین قبیل که در منزل دارید، تزئیناتی ایجاد کنید.

پست بعدی

قیمت روغن خراطین صنعتی تهران

س آگوست 30 , 2022
زمان مصریان از انواع گیاهان، دارو درست می کردند که یکی از دست آوردهای آنها روغن خراطین بوده و قیمت آن به گونه ایی بوده که تمامی اقشار جامعه در آن زمان می توانستند آن را مصرف نمایند، آنها با استفاده بر روی صورت افراد مختلف بر این باور بوده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000