مجلس به جد پیگیر مطالبه معلمان غیررسمی از دولت است

60af0f2553b79_2021-05-27_07-46 عضو کمیسیون آموزش مجلس تاکید کرد: کلیات طرح برای جذب تمام کسانی که خدمت کردند، در آموزش پرورش به تصویب رسیده است.

حسین حق وردی در گفتگو با خبر فوری تاکید کرد: تمام نیروهایی که در حاشیه آموزش و پرورش تدریس کرده اند باید ساماندهی شوند؛ مجلس به جد پیگیر حقوق این افراد است.

همچنین، یزدی خواه نماینده مجلس گفت: جذب نیروی موقت از سال ۹۲ به بعد ممنوع بوده و بانیان این طرح دچار تخلف شده اند با این حال، اگر آموزش و پرورش نیاز داشته باشد می‌تواند نیرو گرفت.

حاجی پور عضو کمیسیون آموزش مجلس نیز در گفتگو با خبر فوری گفت: کلیات طرح برای جذب تمام کسانی که خدمت کردند در آموزش پرورش به تصویب رسیده است.

این گفتگوها را بشنوید.

پست بعدی

کنترل اضطراب ناشی از همه گیری با رژیم غذایی

پ مه 27 , 2021
کارشناسان سلامت می گویند احساس اضطراب ناشی از بیماری کووید-۱۹ را می توان با اعمال تغییرات محدودی در رژیم غذایی کنترل کرد. آغاز همه گیری بیماری کووید-۱۹ و تداوم آن موجب بروز احساس اضطراب و استرس در بیشتر افراد و جوامع شده که در این شرایط مراقبت از سلامت روان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000