بیسکوییت گران شد

60ae59f4c37a5_2021-05-26_18-53 گستردگی طیف اقلام سوپرمارکتی باعث شده این صنف هر روز شاهد افزایش قیمت دست‌کم در یکی از اقلام یا حتی یکی از مجموعه های کالایی مثل لبنیات، حبوبات، کنسروها و… باشد. تازه‌ترین خبر گران شدن بیسکوییت است.

«خبری جز گرانی نیست، هر روز که فاکتور دست مردم می‌دهیم، می‌بینیم یکی از اقلام گران شده». این پاسخ یک فروشنده آشنای سوپرمارکت است به پرسش «چه خبر؟» یک خبرنگار. گستردگی طیف اقلام سوپرمارکتی باعث شده این صنف هر روز شاهد افزایش قیمت دست‌کم در یکی از اقلام یا حتی یکی از مجموعه های کالایی مثل لبنیات، حبوبات، کنسروها و… باشد. تازه‌ترین خبر گران شدن بیسکوییت است.

یکی از بیسکوییت‌های پرطرفدار طی 2ماه اخیر 2بار افزایش قیمت داشته و از 5هزار تومان در ابتدای امسال به 7هزار تومان رسیده است. صحبت از بیسکوییت کرمدار ساقه طلایی است. این بیسکوییت تقریبا 200گرمی از شرکت مینو، البته تنها مورد از افزایش قیمت تنقلات و بیسکوییت نیست و دیگر اقلام هم درصدهای متفاوتی از رشد قیمت داشته‌اند. با این حال محدوده قیمت بیسکوییت‌های زیر 200گرم هنوز بین 2 تا 5هزار تومان است و کمتر محصولی بالای 6هزار تومان به فروش می رسد مگر اینکه ویژگی خاصی مثل رژیمی بودن و یا استفاده از غلات کامل داشته باشد یا این که برند غیر ایرانی یا تحت لیسانس باشد. چنانچه بیسکوییت کرمدار شکلاتی برند اورو با وزن 137گرم، 18هزار و 500تومان قیمت دارد یا برند ستاک که محصولاتش با غلات کامل تهیه می شود و قیمت آنها بالای 30هزار تومان است. البته بسته‌بندی محصولات این برند نیز بالای 600گرم و مخصوص پذیرایی است. مینو، گرجی، شیرین عسل، سالمین، سلامت و آناتا برندهای معروف در زمینه بیسکوییت و محصولات مشابه هستند و در چندسال اخیر سلامت و ستاک نیز با محصولات اغلب رژیمی خود محبوبیت بسیاری پیدا کرده‌اند و سهم خوبی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند.

پست بعدی

نظر کرباسچی بر همتی است/ اگر نهاد اجماع‌ساز نخواهد نامردی معرفی کند، کارگزاران مستقل تصمیم می‌گیرد

چ مه 26 , 2021
یکی از اعضای حزب کارگزاران سازندگی گفت: مهرعلیزاده بدون هماهنگی با جبهه اصلاحات وارد انتخابات شد اما همتی نه. وضعیت اصلاح‌طلبان مبهم‌ تر از گذشته شده است؛ به زعم آنها نامزدهای اصلی‌شان ردصلاحیت شده‌اند و گویا ایشان نمی‌خواهند از دو نامزد اصلاح‌طلب موجود به نام‌های محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000