ماجرای تاسیس یک «شبکه کوچک» تلویزیونی

602aae664ed6d_602aae664ed6e «شبکه کوچک» به تهیه‌کنندگی سید مسعود صفوی یکی از تازه‌ترین تولیدات شبکه دو سیما در گروه کودک و نوجوان است که از جمعه اول اسفند در جدول پخش برنامه‌های این شبکه قرار می‌گیرد.

داستان راه‌اندازی «شبکه کوچک» که مقیاس کوچکی از یک شبکه تلویزیونی است از جایی شروع می‌شود که شخصیت‌های رئال، عروسکی و انیمیشنی با هم تصمیم می‌گیرند یک شبکه تلویزیونی تاسیس کنند.

بخشی از این شخصیت ها مدیران و گردانندگان شبکه می‌شوند، برخی دیگر نیز بخش‌های مختلف این شبکه از جمله تولید سریال، اخبار، نمایش، گفتگو، استاپ موشن، برنامه عروسکی و … را بر عهده می‌گیرند. در فرآیند پیشِ رو کم کم گردانندگان این شبکه تصمیم می گیرند که با مخاطبان نیز ارتباط برقرار کنند و روندی تعاملی با مخاطبان در ادامه ایجاد می‌شود و …

طراحی دکور این مجموعه بر اساس یک شبکه در مقیاس کوچک است و در مساحتی نزدیک به 3000 مترمربع و با 15 دکور مجزا برای آیتم‌های مختلف و زیرساخت‌هایی برای تولید بخش‌های انیمیشنی، عروسکی، استاپ موشن و … این برنامه تولید شده است. با انجام اقدامات زیربنایی از سقف تا کف، هواساز، نور، برق و … این سوله که در شهرک سینمایی غزالی قرار دارد تا سال‌ها قابل استفاده برای تولیدات دیگر خواهد بود.

«شبکه کوچک» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو با مشارکت مرکز پویانمایی صبا تا عید نوروز هر هفته جمعه‌ها ساعت 21:30 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود و در ایام نوروز نیز هر روز طی 15 قسمت پخش خواهد شد.

سید مسعود صفوی که بیشتر با تولید سریال انیمیشن «شکرستان» شناخته می‌شود تهیه کنندگی و امیرسلطان احمدی کارگردانی و سرپرستی نویسندگان این مجموعه را طی دو فصل برای گروه کودک و نوجوان شبکه دو بر عهده دارند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پس‌لرزه‌های ترامپیسم در آمریکا؛ هزاران نفر از حزب جمهوری‌خواه جدا شدند

د فوریه 15 , 2021
سیاسی/ بین الملل رسانه‌های آمریکا گزارش داده‌اند هزاران نفر از اعضای ثبت‌شده حزب جمهوری‌خواه در پی حمله هواداران دونالد ترامپ به ساختمان کنگره از این حزب جدا شده‌اند. منابع خبری گزارش داده‌اند هزاران نفر از هواداران ثبت‌شده حزب جمهوری‌خواه در ایالت‌های مختلف این کشور، در هفته‌های بعد از حمله هواداران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000