ارزش سهام عدالت، امروز ۲۶ آبان ۹۹

5fb26712e0007_2020-11-16_15-18 در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت باز هم با افزایش همراه بود و درمقایسه با روز گذشته، ۲.۱۲ درصد (۲۰۰ هزار و ۸۵۷ تومان) افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲ هزار به ۹ میلیون و ۶۵۸ هزار و ۱۸۸ تومان رسید.

شاخص کل بورس امروز کار خود را با عقب‌نشینی شش هزار واحدی آغاز کرد، اما طولی نکشید که شاهد بازگشت روند صعودی بودیم و بورس روز جاری باز هم رشد شاخص را رقم زد و شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران که از ابتدای هفته جاری روند رو به رشد آغاز کرده است، امروز در پایان معاملات با افزایش 16 هزار و 390 واحد به رقم یک میلیون و 273 هزار و 748 واحد رسید.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نماد‌های فملی، فولاد، خودرو، وبملت، شپنا، پارسان و شتران شد و در مقابل فارس، خزامیا با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

ارزش سهام عدالت در سومین روز هفته جاری نیز با رشد همراه بود و در حال ادامه روند مثبت خود است.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت باز هم با افزایش همراه بود و درمقایسه با روز گذشته، 2.12 درصد (200 هزار و 857 تومان) افزایش یافت و ارزش سبد 532 هزار به 9 میلیون و 658 هزار و 188 تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش 60 درصد قابل فروش سبد 532 هزار تومانی سهام عدالت به 5 میلیون و 794 هزار و 912 تومان رسیده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

متحدان ترامپ درصدد خریداری شبکه "نیوزمکس" برای رقابت با فاکس نیوز

د نوامبر 16 , 2020
گزارشات حاکی از آن است که متحدان رئیس جمهور کنونی آمریکا در نظر دارند تا شبکه تلویزیونی محافظه‌کار "نیوزمکس" را خریداری کنند. شبکه‌ای که هنوز جو بایدن را به عنوان پیروز انتخابات اعلام نکرده است. روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد که شرکت "Hicks Equity" که یک شرکت سهامی خاص […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000