متحدان ترامپ درصدد خریداری شبکه “نیوزمکس” برای رقابت با فاکس نیوز

5fb25520c4fa9_5fb25520c4fac گزارشات حاکی از آن است که متحدان رئیس جمهور کنونی آمریکا در نظر دارند تا شبکه تلویزیونی محافظه‌کار "نیوزمکس" را خریداری کنند. شبکه‌ای که هنوز جو بایدن را به عنوان پیروز انتخابات اعلام نکرده است.

روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد که شرکت "Hicks Equity" که یک شرکت سهامی خاص مرتبط با یکی از روسای کمیته ملی جمهوری‌خواهان است تمایل خود را برای خرید شبکه نیوزمکس به عنوان رقیب شبکه فاکس نیوز ابراز کرده است.

شبکه نیوزمکس از روز انتخابات شاهد افزایش تعداد بینندگان خود بوده است؛ روزی که برخی رسانه‌های محافظه‌کار و وفادار به دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی آمریکا از اینکه فاکس نیوز و برخی دیگر از رسانه‌ها جو بایدن را به عنوان پیروز انتخابات و رئیس جمهور منتخب آمریکا اعلام کردند، آزرده خاطر و عصبانی شدند.

شبکه نیوزمکس مستقر در پالم بیچ فلوریدا جایی که زمین گلف بین‌المللی ترامپ نیز در آنجا قرار دارد، از ادعاهای بی‌پایه و اساس ترامپ درخصوص تقلب در انتخابات سه نوامبر حمایت کرده است.

روزنامه وال استریت ژورنال در گزارش خود تاکید کرد، مشخص نیست مذاکرات میان شرکت "Hicks Equity" و شبکه نیوزمکس تا کجا پیشرفته است اما "کریس رودی"، مدیر رسانه‌ای شبکه نیوزمکس اعلام کرد که هیچ توافقی در بین نیست.

رودی گفت: نیوزمکس هرگز هیچ توافقی با گروه Hicks Equity نداشته و اگر واقعیت داشته باشد که آنها از نام ما برای اهداف جمع‌آوری سرمایه استفاده می‌کنند، این کار کاملا نامناسب است.

این در حالی است که ترامپ به روابط متزلزل خود با فاکس نیوز ادامه داده است. روابط ترامپ با فاکس نیوز طی چهار سال گذشته بر مبنای نحوه پوشش‌دهی اخبار این شبکه پیرامون وی قرار داشته است.

شبکه نیوزمکس در سال ۲۰۱۴ میلادی فعالیت خود را با مدیریت رودی آغاز کرد. رودی یکی از دوستان ترامپ و عضو کلوب مارالاگو در پالم بیچ است.

رودی گفت: شبکه نیوزمکس هنوز بایدن را پیروز انتخبات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ اعلام نکرده و تا زمان شمارش آرای همه ایالت‌ها این کار را انجام نخواهد داد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

جنیفر لوپز برنده جایزه نماد سال ۲۰۲۰ شد

د نوامبر 16 , 2020
لوپز پس از دریافت این جایزه در حالی که بسیار خوشحال بود در یک سخنرانی احساسی گفت: موفقیت بزرگ من نه آمار فروش فیلم‌ها و موزیک‌ها، بلکه آن عشقی است که از مردم دریافت می‌کنم. مراسم اهدای جوایز "انتخاب مردم" (People’s Choice Awards) سال ۲۰۲۰ یکشنبه شب گذشته (۱۵ نوامبر) […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000