فروش اقساطی پرشیا خودرو ویژه ی مهر 99 آغاز شد

5f6c8051029d2_2020-09-24_14-47 شرکت «پرشیا خودرو» که به عنوان نماینده «ب ام و» و «مینی» در ایران فعالیت می کند و به تازگی در بخش فروش خودروهای کارکرده، عرضه محصولات سایر برندها را آغاز کرده است.

شرکت «پرشیا خودرو» که به عنوان نماینده «ب ام و» و «مینی» در ایران فعالیت می کند و به تازگی در بخش فروش خودروهای کارکرده، عرضه محصولات سایر برندها را آغاز کرده است، شرایط فروش اقساطی جدیدی را برای خودروهایش به مشتریان خود اعلام نموده است.

در طرح جدید شرکت پرشیا خودرو که برای فروش اقساطی و اعتباری خودروهای ب ام و، مینی و دیگر برندهای وارداتی در نظر گرفته شده است، مشتریان می توانند با پرداخت ۲۰ درصد از قیمت خودرو، مبلغ باقیمانده را در ۱۲ ماه بازپرداخت نمایند. لازم به ذکر است طرح فروش قبلی با ۳۰ درصد پیش پرداخت و باز پرداخت ۱۲ و ۲۴ ماهه همچنان به قوت خود باقی است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بدون مذاکره، زندانیان دو تابعیتی را با آمریکا مبادله می‌کنیم

پ سپتامبر 24 , 2020
سیاسی/ سیاست خارجی وزیر امور خارجه کشورمان اعلام کرد: آمادگی داریم که در کل دنیا تمام کسانی که توسط آمریکا در داخل خاک آمریکا یا با فشار آمریکا در سایر کشورها زندانی هستند را با زندانیانی که در ایران دو تابعیتی هستند، مبادله کنیم. محمد جواد ظریف در خصوص آمادگی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000