قیمت کولر مسافرتی ماشین

تمام هدف از ساختن این کولر گازی مسافرتی این بوده است که در هر جایی که شما باشید آن هم حضور داشته و به شما خدمت نماید و تمامی مواد خوراکی شما را خنک نگهداری نماید تا بتوانید در سفر خود لذت کامل را ببرید، این دستگاه ها در بازار با توجه به کارایی بسیار عالی که دارند از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند و می توان به راحتی یک دستگاه کولر مسافرتی را برای ماشین خود فراهم کنید و به راحتی از آن استفاده نمایید. اگر شما هم جزء دسته ای هستید که بسیار اهل سفر می باشند و یا می خواهید که این دستگاه را در اختیار داشته باشید، کافیست تا از طریق سایت آراد برندینگ سفارشات خود را به ثبت برسانید و از این دستگاه بینظیر با سهولت تمام استفاده نمایید.

همچنین باید در ادامه این مبحث به این مورد بپردازیم که این کولرهای مسافرتی می توانند براساس علاقه و استفاده کاربری شما از آنها به یخچالهای با دمایی پایین تر نیز تبدیل شوند و به راحتی می توان از آنها استفاده نمود. این دستگاه ها یعنی همان کولرهای مسافرتی به گونه ای طراحی می شوند که بتوانند به خوبی از موادی که درون آنها نگه می دارید حفاظت نماید و آنها را سرد نگه دارد تا غذا و یا نوشیدنی دچار فاسد شدگی نشوند و بدنه آنها از آلیاژهایی ساخته می شود که هرگز سرمای درون این دستگاه را به بیرون از دستگاه انتقال نمی دهد به همین سبب است که امروزه استفاده از این دستگاه ها بسیار رونق گرفته است و دارای متقاضیان بسیار زیادی از سرار جهان می باشد و باید این را هم اضافه نمود که بیشترین خرید این محصول توسط کسانی صورت می گیرد که به گردش و سفر خود بسیار اهمیت می دهند.

قیمت کولر مسافرتی

مدل دیگر این محصولات مدل 10000 است که توانایی بیشتری در خنک کردن دارد البته همان اندازه هشت هزار را می تواند خنک کند با رفت و آمد بیشتر زیرا به دلیل بازشدن درب هوای سرد از آنجا خارج شده و باعث گرم شدن محیط می شود همچنین برای محیطهایی که بزرگتر هستند و رفت و آمد در آنجا کم می باشد می تواند مورد استفاده قرار گیرد. از نمونه مدل دیگر می توان به 12000 این مدل اشاره کرد که دارای کمپرسوری قوی تر بوده و می تواند مقدار محیط بیشتری را در معرض خنک کنندگی قرار دهد استفاده از کمپرسور اینورتر در همه ی این دستگاه ها باعث شده است که دارای مصرف پایین برق باشند.

امروزه انواع کولر گازی به ویژه کولر گازی پرتابل نیز به نام مسافرتی شناخته می شوند که دارای قیمت کولر مسافرتی متفاوت هستند و می توانند بهترین گزینه برای خنک کردن محیطهای کوچک به شمار بیایند این محصولات در اندازه های مختلفی تولید می شوند و اندازه آنها از 8000 بی تی یو تا 14000 بی تی یو متفاوت است و هرچقدر اندازه آن بیشتر باشد می تواد حجم محیط بیشتری را خنک کند البته هرکدام از نمونه های گفته شده را شرکتهای مختلفی تولید کرده و به بازار ارائه می دهند. کوچکترین نمونه از کولرهای مسافرتی پورتال نمونه 8000 بی تی یو این محصول می باشد استفاده از آن می تواند باعث خنک شدن یک محیط 4*3 باشد استفاده از این محصول برای اتاقهای کار و یا منزل می تواند به خوبی آنها را خنک کرده و دیگر نیاز به داشتن کولر اسپیلت و نصب آنها نمی باشد.

قیمت کولر مسافرتی ماشین

شما باید این را هم بدانید که این کولرها فقط برای فصل تابستان نمی باشند و می توان از آنها حتی در فصول سرد سال هم استفاده نمود، می توانید از آنها در هر مکانی استفاده نمایید زیرا آنها به راحتی قابل حمل می باشند و می توان از آنها در هر زمانی استفاده نمود. این کولرها با داشتن ابعادی کوچک می توانند در هر جایی مورد استفاده قرار بگیرند و به دلیل قابل حمل بودن آنها اگر بخواهید یخ زدگی درون آنها را نیز تخلیه نمایید به راحتی می توانید با برعکس نمودن کولر محتویات درون آن را تخلیه نمایید، البته باید به این موضوع هم اشاره داشته باشیم که این کولرها در دو نوع به تولید می رسند که نوع اول آنها قابل حمل می باشد.

همچنین باید در ادامه این مبحث به این مورد بپردازیم که این کولر مسافرتی ماشین می توانند براساس علاقه و استفاده کاربری شما از آنها به یخچالهای با دمایی پایین تر نیز تبدیل شوند و به راحتی می توان از آنها استفاده نمود. این دستگاه ها یعنی همان کولرهای مسافرتی به گونه ای طراحی می شوند که بتوانند به خوبی از موادی که درون آنها نگه می دارید حفاظت نماید و آنها را سرد نگه دارد تا غذا و یا نوشیدنی دچار فاسد شدگی نشوند و بدنه آنها از آلیاژهایی ساخته می شود که هرگز سرمای درون این دستگاه را به بیرون از دستگاه انتقال نمی دهد به همین سبب است که امروزه استفاده از این دستگاه ها بسیار رونق گرفته است و دارای متقاضیان بسیار زیادی از سرار جهان می باشد و باید این را هم اضافه نمود که بیشترین خرید این محصول توسط کسانی صورت می گیرد که به گردش و سفر خود بسیار اهمیت می دهند.

پست بعدی

دستگاه تست قند خون سنسوری امپرور

چ سپتامبر 21 , 2022
اگر به بیماری دیابت مبتلا هستید و تمایل به اندازه گیری قند خون خود دارید دستگاه تست قند خون امپرور مدل bgm-601 به شما کمک خواهد کرد. این دستگاه تست قندخون در مدت زمان بسیار کوتاهی نتیجه تست شما را نشان می دهد و تنها به نیم میکرو لیتر خون […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000