دستگاه تست قند خون سنسوری امپرور

اگر به بیماری دیابت مبتلا هستید و تمایل به اندازه گیری قند خون خود دارید دستگاه تست قند خون امپرور مدل bgm-601 به شما کمک خواهد کرد. این دستگاه تست قندخون در مدت زمان بسیار کوتاهی نتیجه تست شما را نشان می دهد و تنها به نیم میکرو لیتر خون جهت آزمایش نیاز دارد. اگر قصد خرید این دستگاه را دارید می توانید ابتدا اطلاعات جامعی درباره این محصول به دست آورده سپس از طریق ارتباط با مشاوران آرادبرندینگ نسبت به خرید محصولی با کیفیت اقدام نمایید.

در نمونه های سوزنی که قدیمی تر هستند شما باید برای هر بار تست قطره ای از خون خود را در دستگاه قرار دهید تا بدین ترتیب بتوانید قند خونتان را اندازه گیری کنید ولی اینکار به دلیل درد و سوزشی که دارد برای افراد خوشایند نیست و بسیاری از افراد دیابتی به همین دلیل از اندازه گیری مداوم قند خونشان سر باز می زنند.

انواع دستگاه های تست قند خون عبارت است از:

دستگاه تست قند تهاجمی: در این شیوه سطح گلوکز خون را از طریق یک سوزن و نوار مخصوص که در کنار دستگاه تعبیه شده است اندازه گیری می کنند.

دستگاه تست قند غیر تهاجمی: این دستگاه بدون استفاده از سوزن و نوار قند را اندازه گیری نموده و مزیت آن این است که افراد مجبور به سوزن زدن و انگشتان خود نخواهند بود.

بهترین دستگاه تست قند خون سنسوری

در اینجا با بیان ویژگیهای دستگاه تست قندخون سنسوری قصد داریم اطلاعات کافی در اختیارتان قرار دهیم تا با دانش و آگاهی نسبت به خرید اقدام نمایید. این دستگاه می تواند اطلاعات مربوط به قند خون شما را روی دستگاه نمایش دهد و اگر نمایشگر را در فاصله 4 سانتی متری سنسور قرار دهید، می توانید اطلاعاتی که در حافظه سنسور قرار دارد را پایش کنید.

این سنسور باید در محلی قرار بگیرد که در اثر فعالیت خم نشود و پوست چین و چروک بر ندارد و همچنین نبابد روی خالها و دانه های گوشتی قرار گیرد و اگر انسولین تزریق می کنید باید تا محل تزریق 2 سانت فاصله داشته باشد.

هم اکنون به بیان ویژگیهای یک دستگاه تست قند خون مرغوب خواهیم پرداخت که از جمله این خصوصیات عبارت است از:

-استفاده از نوارهای تست دارای آنزیم گلوکز اکسیداز: استفاده از نوارهای تست دارای آنزیم گلوکز دهیدروژناز به علت عدم تشخیص دقیق گلوکز ممنوع می باشد.

-دارا بودن سیستم کنترل حجم خون: محصولاتی که به این سیستم مجهز می باشند در صورت کم بودن حجم خون اخطار داده و عدد اشتباهی را نشان نمی دهند.

-حجم خون مورد نیاز برای انجام تست: میزان خون مورد نیاز جهت انجام تست در دستگاه های گوناگون متفاوت می باشد، اما به میزانی که خون کمتر باشد شخص درد کمتری را احساس خواهد کرد.

دستگاه تست قند خون امپرور

با توجه به خطرات دیابت برای بدن مانند سکته های مغزی و قلبی، اختلالات چشم، کلیه و غیره وجود یک دستگاه تست قند خون امپرور در هر منزل ضروری می باشد.

این دستگاه همچون فشارسنج دیجیتالی ساخت کشور تایوان‌ است و همانند دیگر دستگاه های تست قند خون دارای ضمانت مادام‌ العمر خواهد بود.

نحوه تست قند‌ خون با دستگاه امپرور دارای مراحل زیر‌ می باشد که عبارت است از:

ابتدا دستهایتان‌ را کاملا با آب و صابون شسته و خشک نمایید.

نوار‌ مخصوص را در محل تعبیه شده روی دستگاه قرار دهید، در این هنگام دستگاه به صورت خودکار روشن خواهد شد.

سپس انگشت خود را ماساژ داده تا حجم خون‌ زیاد شود‌ و انگشت خود را به دستگاه ‌بچسبانید.

زمانی که علامت قطره خون ‌‌روی صفحه‌ نمایشگر نمایش داده می شود، دستگاه آماده دریافت خون می باشد.

در این هنگام‌ دکمه دستگاه را بفشارید تا سوزن دورن پوست شما فرو رود.

۵ ثانیه طول می‌ کشد که نتیجه تست شما مشخص شود.

پس‌ از مشخص شدن نتیجه، سوزن و نوار را دور بیندازید.

کاربردهای دستگاه تست قند خون امپرور همانند سرنگ انسولین شامل موارد زیر می باشد:

استفاده از دستگاه در کلیه منازل و مراکز درمانی جهت کنترل قند خون و پیشگیری از عوارض آن

کنترل سطح دیابت در افرادی که از انسولین استفاده می کنند و عدم نیاز مراجعه به مراکز درمانی

کنترل قند خون در مادران باردار، افراد مسن و غیره

بررسی تاثیر رژیم غذایی، ورزش و تغییر سبک زندگی بر سطح قند خون

پست بعدی

حریق یک فروشگاه بزرگ در محله نوبنیاد تهران

چ سپتامبر 21 , 2022
تسنیم نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی در یک فروشگاه بزرگ در محله "نوبنیاد" خبر داد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000