قیمت مقوا اشتنباخ اصفهان

از جمله زیباترین مدلهای مقواها، مقوا اشتنباخ است که ارزش خرید بسیار بالایی هم دارد.

این مقوا همانند مقوا کرافت انواع بسیار زیادی دارد که از این مدلها می توان به مقوا اشتنباخ بدون بافت، مقوا رنگ روغنی اشتباخ، مقوا اشتنباخ بدون اسید و مقوا اشتباخ دارای بافت ریز اشاره کرد.

مقوا اشتنباخ بدون بافت برای کارهای هنری مانند ابرنگ و ناشی مورد استفاده می گیرد و همچنین یکی از ویژگیهای مقوای اشتنباخ بدون بافت این است که از قیمت بسیار پایین تر از مقواهای اشتباخ عادی می باشد.

سفارش و خرید انواع مقوا اشتنباخ از سایت آراد برندینگ امکان پذیر می باشد، از جمله مدلهای دیگر مقوا اشتباخ می توان به مدلهای بدون اسید و همچنین مقوا دارای مقوا بافت ریز نام برد که صنعتهای مختلف و همچنین هنر ارزش بسیار بالایی دارد این نوع از مقواها در چاپ کارت ویزیت، چاپ بروشورها و کیه کارهای هنری مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین قابلیت ان را دارد که مانند کاغذها موارد بسیار زیادی بر روی ان چاپ شود قابلیت ان را دارد که پرینتر لیزری و جوهر افشان می باشد همچنین این مقواها برای نقاشی و کارهای هنری مانند ابرنگ و گواش بسیار مناسب می باشد.

مقوا اشتنباخ اصفهان

فعالیتهای صنعت کاغذ در اکثر شهرهای ایران با پیشرفتهای چشمگیری همراه بوده است که در این میان تولید کنندگان کاغذ گلاسه و مقوا اشتنباخ در اصفهان این محصولات را در انواع مختلفی به تولید می رسانند و با وجه به نیاز مشتریان آنها را به سراسر کشور ارسال می کنند.

در مدلهای مختلف مقوا اشتنباخ میزان مشخصی کتان و سایر مواد اولیه با کیفیت استفاده می شود و یکی از مدلهای این مقوا به صورت روغنی تولید می شود که برای انجام کارهای هنری، برخی از بسته بندیها و برای نقاشیهای رنگ روغن مورد استفاده قرار می گیرند.

یک مدل دیگر از مقوا اشتنباخ اصفهان که امروزه کمتر تولید می شود مقوا بدون بافت می باشد که مناسب طراحیهای هنری و نقاشیهای آبرنگ و غیره می باشد.

اما پر طرفدار ترین نوع این مقوا که برای کارهای بسیار متنوعی استفاده می شود دارای بافت ریز و غیر اسیدی می باشد که از آن برای تهیه و چاپ انواع سربرگ، بروشور، کارت ویزیت و غیره می باشد که برای کارهای هنری مختلف و نقاشی با آبرنگ و گواش نیز مناسب می باشد و قابلیت چاپ با پرینترهای لیزری و جوهر افشان را دارد.

جنس این نوع مقوا ضخیم بوده و این محصول در رنگهای قرمز، آبی، سبز و غیره تولید می گردد.

مقوا اشتنباخ با توجه به مدل، سایز، تعداد، رنگ، ابعاد و کارکرد از قیمتهای مختلفی برخوردار می باشد و هر کدام از این مقواها دارای قیمت خاص خود می باشند.

قیمت مقوا اشتنباخ

یکی از مهم ترین مواردی که در زمان خرید مقوا اشتنباخ و یا مقوا فابریانو باید به ان توجه کنید قیمت است تا ان را با قیمت پایین خریداری کنید، مقوا اشتنباخ تولید کشور ایران، جزء خوش قیمت ترین مدلهای اشتنباخ می باشد و از قیمت بسیار مناسبتری نسبت به کشورهای همسایه و حتی اروپایی بهره می برد.

در زمان خرید مقوا اشتنباخ باید به این نکته توجه کنید، مقوای اشتنباخ دارای یک سطح پرزدار و پشت ان سطح کاملا صاف می باشد و در کنار ان کلمه اشتنباخ به زبان آلمانی نوشته می شود که این مقوا به خوبی از بقیه مدلها جدا شود.

این مقوا دارای مدلهای بسیار متنوعی می باشد مواردی که باعث تنوع مقوا اشتنباخ می شود میزان درصد کتان و جرم روی این مقوا است، هرکدام از این مقوا اشتنباخها برای موارد بسیار متفاوتی انجام می شود.

یکی از مدلها مقوا اشتنباخ، مقوا رنگ روغنی اشتنباخ رنگ روغنی می باشد این نوع از مقوا استنباخ فقط برای نقاشیهای رنگ روغنی و کارهای هنری استفاده می شود قیمت مقوا اشتنباخ روغنی مناسب بوده و باعث جلوه های بسیار زیبایی نقاشیهای ما می شود.

از بهترین موارد مقواها و کاغذها همچون کاغذ گلاسه می تواند به مقوا اشتنباخ اشاره کرد که فروش بسیار بالایی هم در کشورمان ایران دارد، مقوا اشتنباخ را می توانید در قیمتهای بسیار متفاوتی و مدلهای بسیاز متنوعی خریداری کنید قیمت مقوا اشتنباخ متنوع می باشد و قیمت بسیار متفاوتی دارد از جمله محبوب ترین مواردی که دارد می توان به ان اشاره کرد مقوا روغنی اشتنباخ می باشد.

پست بعدی

پودر رختشویی صنعتی فله

پ سپتامبر 8 , 2022
پودرهای رختشویی صنعتی به دلیل کاربرد متنوع دارای مزیت بیشتری نسبت به پودر رختشویی خانگی می باشد که در زیر بیان می شود: لکه بری قوی.خاصیت ضدعفونی کنندگی به دلیل استفاده در لاندری ها.قابلیت استفاده در آب سرد و حلالیت بالا.قابل استفاده در انواع ماشینهای شستشوی صنعتی.مناسب انواع لباس های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000