فروش سیم افشان دو رشته

بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید که سیم پیام افشان تک غرب و سیم مفتول آبکاری از چند صد سیم نازک مسی تشکیل شده است.

این مدل از سیمها دارای سایزهای متنوعی می باشند که قطرهای مختلفی را دارند از جهتی به دلیل داشتن رشته های نازک سیم مسی باعث شده تا آنها از انعطاف خوبی برخوردار باشند.

بیشتر ساختمان سازها جهت این که برق را به خوبی به تمام واحدها برسانند از این مدل از سیمها استفاده می کنند که بسیار کارآمد و کاربردی می باشد جالب است بدانید که سیمها بر اساس عایق بندی و جنسی که دارا می باشند بر اساس حروفی دسته بندی و نام گذاری می شوند.

حروف f نشان دهنده میزان نرمی این سیم ها می باشد، حروف a به این معنی است که برای داخل لوله ها مورد استفاده قرار می گیرد حروف M نشان دهنده این است که سیم تا چه میزان در برابر رطوبت و آب دارای مقاومت می باشد.

امروزه بسیاری از تولید کننده های سیستم صوتی و تصویری برای تولید این وسایلها از سیم پیام افشان و  استفاده می کنند که دارای کیفیت فراوانی می باشد این مدل از سیمه دارای رسانایی زیادی هستند به همین خاطر از هزینه بیشتری برخوردار می باشد.

استفاده از این سیم ها مزایای بسیار زیادی در صنایع دارد که شما برای مطالعه و مشاهده این کاربرد ها می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه نمایید.

برخی از این سیمها به صورت نیمه افشان می باشند که از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و می توان از آن به عنوان مفتول هم استفاده داشت.

اگر سیمها از مقاومت هادی برخوردار باشن از دوام بالایی هم برخوردار هستند همچنین باید درصد مسی که برای این سیمها به کار می رود باید 90 درصد به بالا باشد تا دارای مرغوبیت خوبی باشد.

فروش سیم افشان

لازم است بدانید که این مدل از سیم ری افشان و سیم مفتول ضخیم برای محیطهای خشک بیشترین کاربرد را دارد و برای روی دیوارهای گچی نیز مناسب و مورد استفاده می باشد، بهتر است سیمهایی را تهیه کنید که طبق استانداردهای لازم تولید شده باشد و دارای کیفیت بالای باشند چرا که نوع غیر استاندارد این محصول می تواند هنگام استفاده خطراتی را به همراه داشته باشد.

توجه داشته باشید که روکش این مدل از سیمهای استاندارد از ضخامت مناسبی بخوردار باشند که این کار را می توانید با وسیله سیم لخت کن و میکرو متر سطح آن را مورد سنجش و بررسی قرار دهید.

هر محصولی با توجه به کیفیت و یا نوع زیرساختهایی که در آن به کار گرفته شود قیمت آن تعیین می شود که ما سیم افشان را با توجه به کیفیت آن به فروش می رسانیم.

یکی از معیارهای سیم افشان و سیم مفتول پلاستیکی این است که باید مقاومت آن را مورد بررسی قرار داد که ۳/۱۳ اهم بر کیلومتر باشد، اگر مقدار مقاومت از ۳/۱۳ اهم بیشتر باشد در نتیجه از تعداد رشته های کمی استفاده شده است.

با توجه به مطالب فوق که اشاره کردیم فروش سیم افشان با توجه به کیفیتی که دارد در بازار در معرض قرار گرفته می شود.

لازم به ذکر است که قبل از خرید با مشاوران فروش ما در خصوص انتخاب سیم افشان صحبت کنید تا محصول مورد نیاز خودتان را خریداری کنید.

شما می توانید از طریق این سایت با مشاوران فروش ما ارتباط بگیرید و سیم افشان را با قیمت مناسب سفارش داده و محصول را در هر نقاطی که هستید تحویل بگیرید.

سیم افشان دو رشته

همان طور که گفتیم انواع سیم افشان وجود دارند که مدل دو رشته ی آن عمومیت استفاده ی بیشتری نسبت به انواع دیگر دارد.

سیمهای افشان قدرت تحمل ولتاژ تا میزان 750 ولت را دارا بوده و برای تابلوهای برق، تجهیزات الکتریکی، ماشین آلات، داکتهای زیرزمینی، اتاقهای خشک و کلید و پریز، تنها امکان استفاده از این نوع سیم امکان پذیر می باشد.

این سیمها در کنار انعطاف پذیری بالایی که دارند از دوام و ماندگاری بیشتری برخوردار بوده و همچنین در برخی از لوازم موسیقی از سیم افشان دو رشته استفاده می شود، همچنین به علت انعطاف پذیری بالای این سیمها امکان قرار گیری آن، هم روی کار ممکن است و هم داخل کار که سیمهای مفتولی از این خاصیت مبرا می باشند.

البته نکته ی مهم در این زمینه عدم اطمینان کامل به سیمهای آلومینیومی چه از لحاظ انتقال نیرو و چه از لحاظ امنیت و دوام است که بهتر است آن را با نوع مسی جایگزین نماییم، گرچه این جایگزینی موجب افزایش هزینه های ساخت می شود ولی در بلند مدت اثرات آن را دیده و شاهد مقاومت و دوام بالای آن خواهید بود.

پست بعدی

قیمت بطری پلاستیکی شفاف

چ اکتبر 12 , 2022
شرکتهای تولید کننده و افرادی که در زمینه تولید بطری پلاستیکی یک لیتری شفاف تخصص و تجربه زیادی دارند اقدام به ارائه لیست قیمت این محصول کرده اند و شما مشتریان و خریداران با هر بودجه و توانایی مالی می توانید  این محصولات را خریداری و از آن نیز استفاده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000