قیمت دریچه دمپردار بادی

دمپرها یک وسیله بسیار کاربردی می باشند که دمپر همان نوعی تهویع کننده است که هوای محیط به گردش می اندازد تا هوای آنجا تازه شود و دمپرها همانطور که درسایت آراد برندینگ اشاره شد انواع مختلفی دارند از جمله دمپر هواکش، دمپر کولر و یخچال، دمپر ماشین، دمپر فن، دمپر هواکش خانگی و دمپر صنعتی که معمولاً هم در کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین دمپرهای بیمارستانی یکی از مهم ترین می باشد و باید طوری طراحی شود که هوای محیط را سریع تهویه کند.

دمپر برای جریان هوای مطلوب یا همان رد و بدل شدن هوا از محیطی به محیط دیگر است که برای داشتن هوای تازه نیاز می باشد و همچنین بهداشتی کردن محیطی که بسته است و امکان تهویه هوا در آن وجود ندارد استفاده می شود و یک نوع پاکساز کننده هوا می باشد.

دریچه دمپر بادی

برای بهره برداری از یک هواکش صنعتی لازم است دریچه دمپر بادی را در پشت این محصول قرار داد تا در صورتی که عملکرد هواکش متوقف شود این دریچه به صورت خودکار بسته شده و مانع جابجایی هوا گردد و در زمانی که هواکش مشغول به فعالیت می باشد این دریچه به صورت کمک کننده و همزمان با هواکش جریان هوا را به بیرون منتقل نماید.

به طور معمول جنس این دریچه از آلومینیوم می باشد و مدلهای فلزی از رایج ترین نمونه های دمپر بادی محسوب می شوند این سیستم می تواند مسیر خروج هوا را مسدود نموده یا آزاد سازد که این امر تسهیل‌کننده عملکرد هواکشها خواهد بود.

ساختار ساحلی این محصول به شکل یک فریم تیغهای است که در پشت هواکش قرار می گیرد و به صورت یک نما برای هواکش به حساب می‌آید که می‌تواند از جابجایی غیر اصولی هوا جلوگیری نموده و در صرفه جویی انرژی کمک کننده باشد.

استفاده از این محصول به عنوان یک محافظ برای مسدود شدن جریان هوا بسیار مناسب خواهد بود دریچه دمپر می تواند از هرگونه حشرات به درون محیط یا پرندگان جلوگیری نموده و عملکرد مناسب هواکش را تضمین نماید استفاده از دریچه دمپر بادی به خصوص در فصول سرد و گرم سال که از دستگاه های خنک کننده یا گرم کننده هوا استفاده می شود برای صرفه جویی در هزینه ها و انرژی مصرفی بسیار لازم و ضروری محسوب می گردد.

با توجه به تغییراتی که امروزه در سبک زندگی افراد اتفاق افتاده است خرید آنلاین محصولات یک جایگزین بسیار مناسب برای خرید حضوری و اتلاف وقت و هزینه ها برای پیدا نمودن کالاهای مورد نیاز قرار گرفته است.

در این سایت امکان خرید آنلاین محصولات نامبرده به صورت عمده و کلی برای مشتریان عزیز فراهم شده است و شما می توانید این محصول را به صورت مستقیم از تولید کننده سفارش داده و دریافت نمایید که تضمین کننده کیفیت بالا و قیمت مناسب این محصول به علت حذف واسطه ها خواهد بود.

برای خرید آنلاین این محصول به صرفه و اقتصادی می توانید از طریق راه ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار نموده و سفارش خود را با استفاده از مشورت افراد متخصص ثبت نمایید.

قیمت دریچه دمپردار

در مورد قیمت دریچه دمپر باید گفت موارد زیادی تاثیر گذار است که در این قسمت به آن می پردازیم.

قیمت دریچه دمپر وابسته به جنس ورقه ای است که بین کانال استفاده می شود که می تواند ازانواع ورقه ها مانند ورق استیل، آلومینیوم و غیره در تولیدآن استفاده شود و همچنین نوع ورق مصرفی هم در فیمت دمپر تاثیر گذار است به این شکل که هر چه ضخامت ورق مصرفی بیشتر باشد به همان مقدار قیمت هم بیشتر می گردد و علاوه بر اینها قیمت دمپر دستی از دمپر اتوماتیک و برقی خیلی مناسب تر است چرا که در دمپر برقی از موتور الکتریکی در عبور دادن جریان هوا استفاده می شود لذا با افزایش قیمت آن مواجه می شویم.

دمپر هوا اغلب به صورت چهار گوش و گرد می باشد که بر پایه مقطع کانال هوا نوع، جنس و ابعاد ورقه های آن با هم فرق دارند که این ویژگی در قیمت دریچه دمپردار تاثیرگذار است.

دمپرهای دستی در کانالها، و هواسازها و موارد دیگر به کار می روند که بیشتر با نام دمپر هوا و ولوم دمپر شناخته شده اند و عملکرد آن مثل شیر آب می باشد همان گونه که شیر آب را به اندازه نیاز باز می کنیم دمپرها هم به میزان هوای مورد نیاز آن را تنظیم می کنیم.

پست بعدی

خرید قارچ خوراکی کوهی

ج اکتبر 14 , 2022
بعضی از قارچهای جنگلی دکمه ای خواص دارویی و درمان بسیاری از بیماریها دارند از جمله: درمان سرطان، کم خونی، کاهش کلسترول، تقویت سیستم ایمنی و غیره. شاید برایتان سوال پیش آمده قارچ دکمه ای چه مدلی می باشد: جزء پر طرفدار ترین صیفی جات به شمار آمده است و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000