خرید شیردوش دستی چیکو

امروزه یکی از تکنولوژی  های پر طرفدار و پر کاربرد  با کمک شیر دوش دستی روند بهداشتی تر و سریع تر پیش می رود و شما می توانید با استفاده از شیر دوش دستی سارای امکان شیر دوشی از بز ، گوسفند و گاو را داشته و مانند شیر دوش های برقی به صورت مجزا نمی باشد و مواد اولیه درجه یک پلاستیکی و مخزن مناسب برای مناطق بدون برق عشایری یا دامداری با حجم کار شیر دوشی با قیمت اقتصادی این محصول می باشد . مزایایی این محصول عبارت از : کاهش وابستگی به کارگر ماهر دامداری ، صرفه جویی در هزینه کارگری ، سه تا چهار برابر سرعت بیشتر در دوشش نسبت به دوشش با دست ، افزایش تولید شیر ، افزایش کیفیت شیر ، کاهش استرس دامها در زمان دوشش به علت ایجاد شرایط یکنواخت دوشش می باشد.

می توانید از طریق وب سایت آراد برندینگ اقدام به سفارش کنید و همچنین از مابقی  محصولات ما در سایت دیدن کنید .

شیر مادر بهترین غذا برای تغذیه نوزادان در 24 ماه ابتدایی زندگی می باشد و چنانچه مایل هستید به دلایلی مثل زخم شدن نوک سینه ، کوچک بودن نوک و یا مشاغله هایی که دارید شیردوش دستی کمرا به صورت غیر مستقیم شیرتان را به نوزاد خردسال خودتان بدهید . شیر مادر دارای منبع مطمئن 0.8 تا 0.9 در صد پروتئین ، 3 تا 5 درصد چربی ، 6.9 تا 7.2 درصد کربو هیدرات و ویتامین ها مواد معدنی و مواد فعال زیستی مختلف  است.

شیردوش دستی لاو

برای اینکه مادران بتوانند شیر خود را بدوشند و برای نوزاد نگه داری کنند به راحتی با شیردوش دستی لاو اینکار را انجام بدهید و و از این وسیله بهره گیری نمائید. همین طور به نگهداشتن ذخیره شیر مادر ، اتصال مجاری شیر به دهان و بیرون آوردن نوک سینه های صاف و برعکس بسیار مناسب و می توان کمک زیادی کرده و نوزاد شیر خوار راحت تر می تواند سینه مادر را بگیرد.

البته آن دسته از بچه هایی که شیر مادر خود را میخورند ضریب هوش آن ها به طور متوسط 8 واحد بیشتر از بچه هایی است که با شیر خششک تغذیه می کنند بلکه خواب و آرامش بیشتری دارند و به بیماری های عفونی کمتر مبتلا می شوند که این افراد خرید شیردوش دستی را ترجیح می دهند.

شیر مادر دارای انواع و اقسام عناصر ضد عفونی کننده هست که در بزرگسالی در برابر ابتلا به بیماری هایی مثل آسم و آلرژی ، دیابت ، التهاب روده ، مریضی های قلبی عروقی در مقابل این نوع از مریضی ها بدن را ایمن تر می کند.

این نوع محصول از جنس سیلیکونی تهیه شده که باعث نرمی و انعطاف آن میگردد همچنین در لاصله نوبت های شیردهی نوزاد جمع شدن شیر در سینه مادر باعث ایجاد درد شدید و در صورت ادامه مشکلات سختی را برای آن ها به همراه خواهد داشت از طرفی شیردوش دستی مایا برای مادران به خصوص مادرانی که دارای نوزادان دو قلو هستند توصیه شده است.

از این نوع متناسب با انواع سینه ها برای خارج کردن شیر اضافی سینه وتسکین آن در زمان عدم آمادگی کودک برای مادر جهت تغذیه نوزاد وجود دارد و از این رو خیلی از مادران استقبال می کنند چون مکش آن توسط خودت شخص قابل تنظیم است و این شیر دوش از جنس پلاستیک بدون ضرر است و از بابت سلامت آن می توانید کاملا اطمینان خاطر داشته باشید.

شیردوش دستی چیکو

همانطور که گفتیم مناسب ترین تغذیه نوزاد شیر مادر می باشد زیرا از بچه در برابر بیماری های مختلف محافظت می کند علاوه بر این استفاده از شیردوش باعث می شود که شما بتوانید اندازه بگیرید که فرزندتان چه مقدار شیر می خورد و یا بقیه افراد خانه در نگهداری از بچه با شما مشارکت کنند ، از آنجایی که اعضای دیگر خانواده هم می تواند به نوزاد شیر بدهند وقت بیشتری برای مادر ایجاد می شود که همه مادر ها به این زمان نیاز دارند .

شیردوش دستی چیکو مانند تمام شیردوش ها از چند قسمت ساخته شده اند که عبارتند از :

  پوشش سینه : قسمتی از شیردوش دستی چیکو که به سینه وصل می شود اطراف آن را پوشش می دهد .

  پمپ شیردوش : محفظه لطیف و نرمی که شیر را به بیرون راهی می کند .

  ظرف شیر : ظرفی که زیر دستگاه متصل است و شیر در آن دخیره میشود .

جدا از دلایلی که در پاراگراف قبلی گفته شد به صرفه بودن از لحاظ قیمت هم در انتخاب این دستگاه خیلی حائز اهمیت است و نسبت به شیردوش های برقی ارزان ترهستند .

شیردوش ها در قیمت های مختلفی در بازار یافت میشوند بسته به برقی یا دستی بودن ، تکی یا جفتی بودن ، قدرت مکش دستگاه ها و حتی دستگاه هایی که ماساژور سینه دارند و متناسب به این حالات قیمتی متفاوت دارند .شیردوش های چیکو انواع مختلفی دارد: شیردوش دستی ، شیردوش برقی و شیردوش باتری دار که مشتری متناسب با نیازش اقدام به خرید از میان این سه مدل می کند .

پست بعدی

فروش مچ بند بدنسازی چمپکس

پ اکتبر 6 , 2022
حتما تا کنون در هنگام مشاهده ورزش و یا برنامه های ورزشی از تلویزیون متوجه مچ بند و کمربند بدنسازی چمپکس در دست ورزشکاران شده اید و احتمالا فکر می کنید که این دستبندها جنبه نمایشی و تزئینی دارند که ورزشکاران به سبب تکمیل استایل خود آن را خرید و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000