قیمت دریگ بخار لوله آبی اراک

در صنایع از دیگ ‌های بخار به طور بسیار وسیع استفاده می شود زیرا بسیار کاربردی است و اگر به درستی از آنها استفاده نشود بازدهی و طول عمر آنها کم خواهد شد.

اشکال اولیه اولین دیگهای بخار به شکل کروی و مکعب بودند و از ظروف سربسته و ورقهای آهنی که بر روی هم برگردانده و پرچ می شدند ساخته می شدند که آنها را بر روی دیوارهای آجر و بر روی آتش قرار می دادند.

دیگ‌های بخار بر اساس ویژگیهای مخازن تحت فشار کار می کنند که در واقع می توان گفت مخزنی بسته است که آب درون آن از طریق حرارتی که ناشی از احتراق سوخت مصرفی دیگ بخار است گرم می شود که نهایتا به بخار آب با فشاری بالا تبدیل می شوند.

اگر برای کسب و کار و نیز صنایع خود به دنبال تولید بیشتر با هزینه کمتر هستید باید از دیگ بخار استفاده کنید که قیمت دیگ بخار بسیار مناسب نسبت به دیگر محصولات دارد.

جنس این دیگها اصولا از چدن و فولاد است و بخش داخلی آنها متشکل از دو قسمت است که یک طرف آتش و یک طرف آب است.

تمامی بخشهای داخلی دیگ بخار که قرار است تحت فشار بالا قرار بگیرند از آلیاژهای آهنی ساخته می شود.

دیگ بخاری که از جنس چدن ساخته می شود دارای مقاومت کمتری است و  آن را برای تولید بخار کم فشار می سازند اما جنس فولاد بسیار مقاوم است و به همین جهت اکثر دیگها را از فولاد می سازند.

این صنایع برای انجام امور خود به حرارت گرما و انرژی نیاز دارند که این امور می تواند شامل ذوب نمودن گرمایش پخت مواد اولیه و غیره باشد

یکی از دلایل استفاده گسترده از دیگهای بخار برتری روش حرارت دهی غیر مستقیم به روش‌های مستقیم است.

دیگ بخار لوله آبی

امروزه صنایع مختلف برای ایجاد یک نیروی محرکه در کشتیها، لکوموتیوها از انواع دیگ بخار لوله آبی و یا آتشی بهره گرفته می شود.

نحوه انتقال حرارت در آنها به صورت لوله آبی و لوله آتشی می باشد و در لوله آبی نحوه کار بدین طریق است که بخارو جریان آبی که درداخل لوله می باشد از طریق گاز که درسطح بیرونی مخزن قرار دارد تبدیل به بخارمی شود و لوله ها بیشتر از جنس فولاد ضد زنگ استفاده می شود.

گردش آب در این نوع به این صورت است که دارای مخزن یا درام، هدرها، لوله های فولادی هستند که برای تولید بخار،جریان آب از بین اینها عبور کرده و بعد بخارآب را تشکیل می دهد.

یکی از اصلی ترین چالشها برای ضدعفونی کردن وسایل و تجهیزات بیمارستانی انتخاب دیگ بخار لوله آبی مناسب با تنوع زیاد می باشد که در آن آب از طریق لوله هایی که در بیرون مخزن قرار داده اند، با آتش گرم می شوند و منبع سوخت آن گاز داغی می باشد که لوله ها را گرم می کند.

این نوع دیگها در انواع تک مخزنی وچند مخزنی تولید می شوند وهمچنین برای تامین سوخت آنها علاوه بر گازوئیل، گاز از نفت سیاه هم استفاده می کنند و غالبا در دو نوع افقی و عمودی در بازار یافت می شوند.

درساخت مخزن آنها باید دقت کافی داشته باشند و طبق استانداردهای جهانی تولید شوند زیرا به دلیل فشار زیاد قابلیت انفجار دارند.

خرید عمده دیگ بخار اراک

بطور کل دیگ بخار این وظیفه دارد که آب را تبدیل به بخاطر کند به دلیل اینکه بسیار تحت فشار قرار خواهد گرفت.

این محصول نسبت به هر ظرفیت سیستم طراحی و تولید خواهد شد که امروزه بیشتر در سیستمهایی مانند بیمارستان، غذایی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بخاطر اینکه در سیستمهای گرمایشی نیاز به بخار خواهد بود بهترین گزینه برای این مورد استفاده از دیگ بخار می‌باشد.

این محصول با استفاده از مشعل و آب حرارت لازم برای برای جوش فراهم خواهد ساخت که این موضوع باعث ایجاد بخار می‌شود.

شما می‌توانید با خرید عمده دیگ بخار اراک با ورق فولادی این امکان را به سیستم گرمایشی بدهید تا با بهترین کیفیت بالا عمل کند.

محصولات دیگ بخار بخاطر اینکه زیاد مورد توجه در سیستمهای صنایع بخار قرار گرفته است از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد.

کارایی که این محصول دارد باعث تبدیل شدن آب به بخار خواهد شد تا نیاز مورد نظر در سیستم گرمایشی را بدهد.

دیگ بخار که آنطور از اسمش پیداست آب را تبدیل به بخار کرده که محصول بدست آمده را می‌تواند در فشار بالا در موارد دیگری کاربرد داشت.

بخار بدست آمده از آب در هر نوع صنایع کاربرد خاص خودش را دارد که مخصوصا در صنایع غذایی که برای وکیوم کردن بسته بندی زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پست بعدی

قیمت جارو شهرداری پلاستیکی در کرج

ی آگوست 28 , 2022
این کالا یک جاروی سنتی  به حساب می آید که از جارو طبیعی ساخته شده است اما دیده شده که نوع پلاستیکی آن هم در بازار عرضه می شود. یکی از ویژگیهای بسیار خوب این مدل از جاروها این می باشد که در زمانی که جارو را بر روی زمین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000