داستان سریال معاویه از کجا شروع شد؟

داستان سریال معاویه از کجا شروع شد؟

کیهان نوشت: داستان سریال معاویه در دهه ۸۰ میلادی و درباره گروهی از دانشجویان عرب در لندن است. شخصیت‌های عرب این داستان با همکلاسی‌های خود از ملیت‌های ایرانی، هندی، اروپایی و… تعامل دارند.

با پخش چند قسمت‌ کاربران عراقی از اینکه شخصیت‌های عراقی فیلم همگی منفی هستند (خسیس یا شاغل به کارهای سطح پایین یا متهم به دزدی…) بسیار شاکی‌اند. طوری که کار به مجلس عراق نیز کشیده است و دولت کویت نقش خود در تولید این سریال را نفی کرده است.

پای ایران هم به حواشی این سریال باز شده است. ازجمله اینکه پان‌عرب‌های عراقی که ضدایران هستند، اصالت ایرانی نویسنده کویتی این سریال را برجسته ساخته‌اند! در یک سکانس سریال از اتاق یکی از دانشجویان عراقی صدای مداحی می‌آید که یکی از هم دانشگاهی‌های سلطنت‌طلب ایرانی او به آنها حمله و به شیعیان توهین می‌کند. این قضیه هم باعث شاکی شدن برخی جریانات شده است که چرا این سریال تشیع را به نظام سیاسی ایران گره زده است. 23302

پست بعدی

کیهان: حتی برای ترک نماز واجب، طبق فتوای فقها می توان مجازات تعیین کرد

س آوریل 4 , 2023
کیهان نوشت:مسئله حجاب و پوشش اسلامی نه‌تنها یک حکم الهی و واجبی شرعی است که ادله قرآنی و روایی فراوان برای آن وجود دارد، بلکه دارای بعد اجتماعی است و حکومت اسلامی موظف است در برابر بروز حرام اجتماعی و تظاهر به حرام (که بدحجابی یکی از مصادیق آن است) […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000