برج میلاد در روز طبیعت تعطیل است

برج میلاد در روز طبیعت تعطیل است

ایرنا نوشت: برج میلاد تهران در روز طبیعت (۱۳ فروردین) تعطیل است و پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان نخواهد بود.

مجموعه گردشگری برج میلاد روز طبیعت پذیرای بازدیدکنندگان نیست.

اهتزاز ۱۰۰ اَبرپرچم در پایتخت به مناسبت روز جمهوری اسلامی

همچنین به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، رضا صیادی مدیرعامل این سازمان با اشاره به دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی ایران از اهتزاز صد ابر پرچم بر پایه‌های بلندمرتبه میادین و نقاط شاخص شهری پایتخت خبر داد.

وی اظهار داشت: پرچم یکی از رویکردهای اصلی سازمان زیباسازی در حوزه آذین‌بندی‌های مناسبتی و دائمی شهر است که در مناسبت‌های ایرانی با توجه ویژه به پرچم رسمی کشور دنبال می‌شود.

به گفته صیادی؛ اهتزاز دائمی هزاران پرچم عمودی و بزرگراهی، نصب نما پرچم در ساختمان‌های شاخص و ساخت و نصب بیش از ۱۰۰ پایه پرچم بلندمرتبه و اهتزاز ابر پرچم از جمله فعالیت‌های سازمان در این حوزه است.

بیشتر بخوانید:

شاخص هوای «پاک» در تهران رکورد زد

۳۵۲۳۶

پست بعدی

هشدار بارش‌های ناگهانی در روز سیزدهم فروردین

ش آوریل 1 , 2023
با توجه به ورود جبهه سرد و بارشی به کشور و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها، همکاری مسافران به پیشگیری از مخاطرات و کاهش خسارات ناشی از حوادث در روزهای پایانی نوروز کمک می‌کند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، ستاد نوروزی هلال‌احمر در هشتمین اطلاعیه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000