عشقی رئیس سازمان بورس باقی ماند

اعتمادآنلاین|

صبح امروز مجید عشقی استعفای مکتوب خود را تقدیم شورای عالی بورس کرد تا این استعفا در شورای مذکور مورد بررسی قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا، براین اساس، اخباری از سوی برخی منابع مبنی بر این‌که محمد رضوانی‌فر جایگزین مجید عشقی می‌شود، منتشر شد در نهایت توییتر مدیر روابط عمومی سازمان بورس حاکی از آن است که با مخالفت اکثریت قاطع اعضای شورای عالی بورس استعفای عشقی مورد قبول واقع نشده و وی در ریاست سازمان بورس باقی خواهد ماند.

در این راستا محمدهادی سلیمی‌زاده – رئیس روابط عمومی سازمان بورس – ضمن تاکید این خبر که عشقی در سازمان بورس ماندگار شد اظهار کرد: اعضای شورای عالی بورس استعفای مجید عشقی را نپذیرفتند و حتی یکی از اعضاء هم با این استعفا موافقت نکرد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

جانشین فرمانده کل سپاه: در جنگ امروز، نفوذی‌ها و خبیثانی از داخل کشور، کمک کار آمریکایی شدند / برخی مسئولان ، دنبال دستور شیطانی «سند ۲۰۳۰» رفتند

د نوامبر 21 , 2022
فارس نوشت : سردار فدوی گفت: زمان پیغمبر(ص) نیز با وجود اینکه فرماندهی از آن رسول خدا بود، شکست خورد چون نیروها به فرمان رسول خدا عمل نکردند. در زمان دفاع مقدس فرمانده گردان ها از دل گردان انتخاب میشد و دستور از بالا نبود. همایش جایگاه علم و فناوری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000