پیام تبریک سال نوی یک بازیگر از زندان

پیام تبریک سال نوی یک بازیگر از زندان

حسین محمدی، بازیگر تئاتر و از دستگیرشدگان در مراسم چهلم حدیث نجفی که هم اکنون در زندان قزلحصار کرج به سر می برد در پیامی صوتی سال ۱۴۰۲ را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین محمدی، بازیگر تئاتر و از دستگیرشدگان در مراسم چهلم حدیث نجفی که هم‌اکنون در زندان قزلحصار کرج به سر می‌برد در پیامی صوتی سال ۱۴۰۲ را تبریک گفت.

او در این پیام صوتی که در فضای مجازی منتشر شده است می‌گوید: «سلام بر ملت شریف و غیور ایران. حسین محمدی هستم از ندامتگاه مرکزی جهان، ایران. سال نو را تبریک می‌گویم و امیدوارم سالی پر از آزادی، آگاهی و سرسلامتی باشد.» او که با حمید قره حسنلو، رضا شاکر و بهراد علی‌کناری هم‌بند است با اشاره به این که در حال ورق زدن مولانا بوده‌اند از این می‌گوید که می‌خواستند شعری از مولانا را برای تبریک سال نو بخوانند اما در نهایت تصمیم گرفتند از بهراد علی‌کناری، رپر بخواهند که این کار را به سبک خود انجام دهد.

حسین محمدی در پایان از سیدمحمد حسینی و مهدی کرمی یاد کرد.

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

۲ کودک در اروند صغیر غرق شدند

پ مارس 23 , 2023
آبادان – دو پسر بچه هفت و هشت ساله در رودخانه اروند صغیر در شهرستان خرمشهر غرق شدند. به گزارش خبرنگار مهر، این دو کودک که یکی ساکن همان حوالی است و یکی نیز مهمان خانه واقع در آنجا بود، حوالی ساعت ۱۵ چهارشنبه دوم فروردین از خانه خارج و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000