مدیر شبکه نسیم در پیست برنامه «دست‌فرمون» چه کرد؟

مدیر شبکه نسیم در پیست برنامه «دست‌فرمون» چه کرد؟

محمدرضا خوشرو، مدیر شبکه نسیم با حضور در لوکیشن برنامه «دست فرمون» در جریان مراحل تولید این برنامه قرار گرفت و با عوامل آن سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی برنامه «دست‌فرمون»، محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم از لوکیشن برنامه «دست فرمون» بازدید کرد.

خوشرو در جریان این دیدار که در پیست بزرگ «دست فرمون» با حضور عوامل، مربیان و کامران تفتی، مجری این برنامه انجام شد و طی آن فرآیند تولید مورد بررسی قرار گرفت، ضمن گفت‌وگو با دست‌اندرکاران، نسبت به ضبط برنامه‌ای منسجم در نوروز تاکید کرد.

در این دیدار عوامل ضمن توضیحات کامل در خصوص تولید و تلاش برای رساندن سریع‌تر به آنتن برای نوروز، به صورت میدانی و در پیست برنامه فرآیند مسابقه را تشریح کردند.

سری جدید «دست فرمون» ویژه نوروز، به تهیه‌کنندگی محمود محمودی، کارگردانی مسعود صنم با اجرای کامران تفتی در ۱۲ قسمت ویژه ایام عید نوروز هرشب ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

مرگ دلخراش یک خانواده سه نفره در ورامین

پ مارس 23 , 2023
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: در پی ریزش آوار یک ساختمان مسکونی، سه نفر جان خود را از دست دادند. «شاهین فتحی» بیان کرد: ساعت ۳:۴۵ دقیقه بامداد امروز پنجشنبه ۳ فروردین، گزارشی مبنی بر ریزش ساختمان مسکونی و ایجاد آوار در روستای خاوه شهرستان ورامین به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000