اظهارات عجیب هادی چوپان در برنامه تحویل سال تلویزیون

اظهارات عجیب هادی چوپان در برنامه تحویل سال تلویزیون

هادی چوپان، قهرمان مسترالمپا شب گذشته، ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ از جمله مهمانان ویژه‌برنامه نوروزی شبکه سه بود. او در بخشی از این برنامه گفت: «ما مثالی از یکی از بزرگان ورزش‌مان داریم که می‌گوید هر کسی می‌تواند درس بخواهد رئیس‌جمهور شود اما هر کسی نمی‌تواند قهرمان مسترالمپا شود.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هادی چوپان، قهرمان مسترالمپا شب گذشته، ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ از جمله مهمانان ویژه‌برنامه نوروزی شبکه سه بود. او در بخشی از این برنامه با بیان این که «ما مثالی از یکی از بزرگان ورزش‌مان داریم که می‌گوید هر کسی می‌تواند درس بخواهد رئیس‌جمهور شود اما هر کسی نمی‌تواند قهرمان مسترالمپا شود» او ادامه داد: «چون مسترالمپا ۵۸ سال است که برگزار می‌شود و فقط ۱۷ قهرمان داشته است. کسی که قهرمان مسترالمپیا می‌شود اوج تناسب انسانیت و زیبایی عضلات را به نمایش می‌گذارد.»

چوپان همچنین گفت: «من توانستم به عنوان هفدهمین نفر در ۵۸ سال گذشته که از برگزاری مسترالمپا می‌گذرد، مجسمه ساندو را به نام ایران کنم. ساندو مردی آلمانی و اولین کسی بود که تناسب اندام را به مردم معرفی کرد. این مجسمه هر سال به قهرمان می‌رسد و اکنون به نام من است.»

مجسمه ساندو هدیه‌ای است که در کنار جایزه نقدی مستر المپیا به قهرمان این مسابقه اهدا می‌شود. فردریش مولهلم میلر معروف به اویگن ساندو را پدر بدنسازی مدرن می‌دانند.

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

«اندی»‌خواندن یوسف تیموری روی آنتن زنده

س مارس 21 , 2023
یوسف تیموری که در کنار خدادا عزیزی از جمله مهمانان ویژه‌برنامه نوروزی شبکه سه بود در بخشی از این برنامه به تقلید آهنگ «ملی‌پوش‌ها» از اندی پرداخت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه سال تحویل شبکه سه سیما با عنوان «سال نو» از ۲۶ اسفند تا لحظه تحویل سال ۱۴۰۲ به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000