«چرخ و بیابان» رونمایی شد/ عکس

«چرخ و بیابان» رونمایی شد/ عکس

با آماده شدن فیلم کوتاه «چرخ و بیابان» برای حضور در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی، از پوستر این اثر رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم کوتاه «چرخ و بیابان»، مراحل تدوین این فیلم کوتاه پایان یافت. همچنین با رونمایی از پوستر این فیلم که توسط علی ثابت‌پور طراحی شده است، «چرخ و بیابان» آماده حضور در رویدادهای سینمایی شد.

داستان این اثر که رضا ثابت‌پور نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن را برعهده داشته است، در جاده‌ای متروکه در دل یک بیابان می‌گذرد و ماجرای بنزین‌فروشی را روایت می‌کند که برای کمک به یک مرد زخمی و بردن آب برای او، به دکه بنزین‌فروشی خود برمی‌گردد اما وقتی می‌فهمد که آن مرد سارق است، بازی تغییر می‌کند.

علیرضا مهران، کامبیز امینی، سیدسعید طاهری و کیوان نقره‌کار بازیگرانی هستند که در فیلم «چرخ و بیابان» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«چرخ و بیابان» رونمایی شد/ عکس

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

زنی ایرانی که به آلمان رفت

ش مارس 18 , 2023
فیلم کوتاه «بالا افتادن» ساخته مریم بختیاری با بازی او در نقش اول زن، به پنجاه‌ودومین جشنواره دانشجویی Sehsüchte آلمان راه یافت. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم کوتاه «بالا افتادن» به نویسندگی مریم بختیاری و امین چادگانی و تهیه‌کنندگی مشترک انجمن سینمای جوانان ایران و مریم بختیاری در پنجاه‌ودومین جشنواره […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000