زنی ایرانی که به آلمان رفت

زنی ایرانی که به آلمان رفت

فیلم کوتاه «بالا افتادن» ساخته مریم بختیاری با بازی او در نقش اول زن، به پنجاه‌ودومین جشنواره دانشجویی Sehsüchte آلمان راه یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم کوتاه «بالا افتادن» به نویسندگی مریم بختیاری و امین چادگانی و تهیه‌کنندگی مشترک انجمن سینمای جوانان ایران و مریم بختیاری در پنجاه‌ودومین جشنواره دانشجویی Sehsüchte آلمان به رقابت می‌پردازد.

جشنواره Sehsüchte هر ساله در قدیمی‌ترین دانشگاه آلمان Babelsberg KONRAD WOLF برگزار می‌شود و میزبان جمعی از برترین فیلم‌سازان بین‌المللی و دانشجویی است.

پنجاه‌ودومین جشنواره دانشجویی Sehsüchte آلمان از ۱۹ تا ۲۳ آپریل ۲۰۲۳ مصادف با ۳۰ فروردین تا ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

فیلم کوتاه «بالا افتادن» اولین ساخته مریم بختیاری که بازی در نقش بازیگر نقش اول زن هم بر عهده اوست، در گذشته در دو جشنواره بین‌المللی سی‌ونهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران و بیستمین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی تیرانا حضور داشته است. پخش بین‌المللی این فیلم بر عهده مریم بختیاری، مهرشاد رنجبر و انجمن سینمای جوانان ایران است.

۲۵۹۲۴۵

پست بعدی

سِمَتی که پرویز برومند برای یک فیلم سینمایی گرفت

ش مارس 18 , 2023
پرویز برومند، فوتبالیست و دروازه‌بان سابق تیم ملی در اکران مردمی فیلم سینمایی «کن پامنار» به عنوان سفیر ورزشی این فیلم معرفی شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، اشکان درویشی کارگردان و تهیه‌کننده فیلم سینمایی «کن پامنار» شب گذشته جمعه ۲۶ اسفندماه پیش از اکران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000