اسماعیلی: در حوزه هنرآموزی معتقد به تفاوت‌های جنسیتی نیستیم

اسماعیلی: در حوزه هنرآموزی معتقد به تفاوت‌های جنسیتی نیستیم

ایرنا نوشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر هنرآموزی بانوان، تاکید کرد: در حوزه هنرآموزی معتقد به تفاوت‌های جنسیتی نیستیم؛ باور داریم بانوان در حوزه هنر جلوتر از مردان هستند.

محمد مهدی اسماعیلی شنبه (سوم مهر) در حاشیه آیین آغاز سال تحصیلی هنرستان هنرهای زیبا تهران درباره هنرستان ها و هنرآموزی بانوان، تاکید کرد: در حوزه هنرآموزی معتقد به تفاوت های جنسیتی نیستیم؛ بر این باور هستم بانوان در حوزه هنر جلوتر از مردان هستند. دولت باید حضور بانوان را در این عرصه ها دنبال کند و به دنبال گسترش و تکمیل حلقه هنرستان ها در سطح کشور هستیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آموزش هفت رشته تخصصی هنر در انحصار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در همه استان ها حداقل یک هنرستان دخترانه و پسرانه راه اندازی می شود. در این صورت همه دختران و پسران در یک فضای عادلانه به تحصیل می پردازند.

۵۸۵۸

پست بعدی

امدادرسانی به ۳۸۲ حادثه‌ دیده در ۷۲ ساعت گذشته

ش سپتامبر 25 , 2021
اربعین 1400 شهرداری تهران شورای شهر تهران بازگشایی مدارس وزارت آموزش و پرورش اربعین حسینی هفته دفاع مقدس ویروس کرونا علیرضا زاکانی پرونده قضایی قوه قضاییه هلال احمر جمهوری اسلامی ایران عزت الله ضرغامی سازمان زندان ها

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000