یک نماینده خطاب به رئیسی: دلسوزان نظام از ولنگاری و بی‌حجابی به شدت نگرانند؛ احکام شریعت را اجرا کنید

نماینده رشت در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: مردم انقلابی و دلسوزان نظام از وضعیت ولنگاری و عدم رعایت حجاب و عفاف در کشور به شدت نگرانند، وظیفه دولت است تا از قانون اساسی و احکام شریعت به دقت حفاظت و آن را اجرا نماید.

یک نماینده خطاب به رئیسی: دلسوزان نظام از ولنگاری و بی‌حجابی به شدت نگرانند؛ احکام شریعت را اجرا کنید کد خبر: 602449 | ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ ۱۰:۴۰:۰۰ اعتمادآنلاین |

محمدرضا احمدی، نماینده رشت در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: مردم انقلابی و دلسوزان نظام از وضعیت ولنگاری و عدم رعایت حجاب و عفاف در کشور به شدت نگرانند، وظیفه دولت است تا از قانون اساسی و احکام شریعت به دقت حفاظت و آن را اجرا نماید.

به گزارش انتخاب، محمدرضا احمدی در نشست علنی صبح امروز (چهارشنبه، ۲۴ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: مردم انقلابی و دلسوزان نظام از وضعیت ولنگاری و عدم رعایت حجاب و عفاف در کشور به شدت نگرانند، آیا ۸ سال دفاع مقدس و زحمات و شهادت شهیدان را فراموش کرده‌اید؟ اگرچه می‌دانم شما نیز از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس هستید، اما وظیفه دولت است تا از قانون اساسی و احکام شریعت به دقت حفاظت و آن را اجرا نماید.

پست بعدی

مریم بوبانی در یکی از فیلم‌های اکران نوروز

چ مارس 15 , 2023
مهر نوشت: پروانه مرزبان، تهیه‌کننده «بچه‌های طوفان»؛ از فیلم‌های اکران نوروز، به ارائه توضیحاتی درباره این اثر پرداخت. نام «بچه‌های طوفان» پیش از این «چهل کچل» بود و بازیگرانی چون پژمان بازغی و مریم بوبانی در آن بازی کرده‌اند. پروانه مرزبان، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «بچه‌های طوفان» به کارگردانی صادق صادق‌دقیقی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000