ختلاف واقعی پرسپولیس با سپاهان چند امتیاز است؟

شکست مقابل سپاهان به منزله این است که اگر دو تیم در پایان فصل هم‌امتیاز باشند، طلایی‌پوشان دست بالاتر را در اختیار خواهند داشت.

ختلاف واقعی پرسپولیس با سپاهان چند امتیاز است؟ کد خبر: 602073 | ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ ۱۳:۱۲:۳۹ اعتمادآنلاین |

گل دقیقه 90+4 محمد کریمی باعث شد تا اختلاف امتیاز سپاهان با پرسپولیس از یک به 4 افزایش پیدا کند و عملا کار پرسپولیس برای قهرمانی سخت شود. حالا آن‌ها باید برای دو بازی دیگر منتظر لغزش سپاهان بمانند و البته خود نیز هیچ امتیاز دیگری از دست ندهند.

به گزارش ورزش سه، اما گلی که در آخرین دقیقه بازی به کنج دروازه پرسپولیس نشست، یک خسران دیگر هم برای یحیی گل‌محمدی و شاگردانش داشت. آن‌ها با این نتیجه بازی رودررو را هم به یک مدعی قهرمانی باختند تا عملا یک امتیاز دیگر هم از سپاهان عقب بیفتند.

با توجه به قوانین جدید لیگ برتر ایران، اگر دو تیم در پایان فصل هم‌امتیاز باشند، بازی رودررو مورد محاسبه قرار خواهد گرفت و با این نتیجه حالا به عبارتی سپاهان یک امتیاز دیگر هم از پرسپولیس جلو افتاده است.

پرسپولیس فصل گذشته نیز به همین شکل رقابت را به استقلال واگذار کرد. البته آن‌ها در بازی مستقیم شکست نخوردند اما تساوی با گل زده بهتر در خانه سرخ‌پوشان، باعث شد تا دست بالاتر در اختیار تیم فرهاد مجیدی باشد.

اما در پایان فصل، استقلال بدون محاسبه بازی رودررو قهرمانی را جشن گرفت و حالا باید دید سرنوشت این فصل برای تیم سپاهان چطور پیش خواهد رفت؛ تیمی که هم پرسپولیس و هم استقلال را در بازی رودررو مغلوب کرده است.

پست بعدی

معمای دست پیدا شده در جنگل کشف شد

د مارس 13 , 2023
طبق اعلام پلیس نیویورک، دست انسانی که اخیراً در منطقه‌ای جنگلی در استاتن آیلند شهر نیویورک مشاهده شد، متعلق به زنی بود که در قبرستان مجاور دفن شده بود. الهه جعفرزاده: پلیس اعلام کرد معمای دستی که پنجشنبه اخیر توسط یک داگ‌واکر ( داگ‌واکر فردی است که سگ‌ها را پیاده‌روی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000