درخواست عجیب کیهان از نهادی ناظر بر مطبوعات: با رسانه‌هایی که «رخدادهای شادی‌آفرین» را «سانسور» می‌کنند، برخورد کنید!

درخواست عجیب کیهان از نهادی ناظر بر مطبوعات: با رسانه‌هایی که «رخدادهای شادی‌آفرین» را «سانسور» می‌کنند، برخورد کنید! کد خبر: 600606 | ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ ۲۲:۲۰:۰۰ اعتمادآنلاین |

روزنامه کیهان از نهادهای ناظر بر مطبوعات خواست با رسانه‌هایی که «رخدادهای شادی‌آفرین» را «سانسور» و «یاس و نومیدی» را در جامعه پمپاژ می‌کنند برخورد کنند!

به گزارش کیهان، متاسفانه رسانه‌هایی که همواره سنگ مردم را به سینه می‌زنند، با سانسور رخدادهای شادی‌آفرین مهم‌ترین سرمایه مردم را که امید به آینده است، از آنها سلب می‌کنند و فقط به پوشش جنبه‌های منفی و نیمه تاریک قضایا می‌پردازند. در التهابات ارزی اخیر که بخش عمده‌ای از آن، تلاش‌های برنامه‌ریزی شده اتاق جنگ اقتصادی دشمن برای تلخ کردن کام مردم در پایان سال و برافروختن شعله نارضایتی بود، روزنامه‌های زنجیره‌ای هر بار با بالارفتن نرخ دلار و سکه آن را برجسته کرده ولی در مقابل کاهش آن را اطلاع‌رسانی نکردند.

این روزنامه در ادامه نوشت: حال باید از کاسبان یأس و ترس سؤال کرد که با چه توجیهی این واقعیت‌های روشن و امیدآفرین را نادیده گرفته و یا کمرنگ جلوه می‌دهند؟ و نیز باید از دستگاه‌های مسئول و ناظر بر مطبوعات سؤال کرد که تا کی قرار است این رسانه‌ها با سوءاستفاده از آزادی قلم و بیان، یأس و نومیدی را در جامعه پمپاژ کنند؟

پست بعدی

معرفی ۱۰ رقم نهال بادام تجاری در سال ۱۴۰۱

ی مارس 5 , 2023
یکی از بهترین روش های درآمدزایی از زمین های بایر، کم آب و آهکی احداث باغ بادام است. بادام درختی بسیار کم توقع بوده و مقاومت بسیار بالایی در مقابل آفات ، بیماری ها و زمین های سنگلاخی دارد که این ویژگی های برتر سبب کاهش هزینه های باغدار می […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000