خانواده دیوید بکام در فشن‌شوی پاریس/ رژه خوش‌تیپ‌ها + تصاویر

خانواده دیوید بکام در فشن‌شوی پاریس/ رژه خوش‌تیپ‌ها + تصاویر کد خبر: 600702 | ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ ۱۴:۰۲:۵۳ اعتمادآنلاین |

ویکتوریا بکام با نمایش بی‌نظیری از لباس‌های جدیدش در فشن شوی پاریس حضور یافت و خانواده‌اش او را در این مراسم همراهی کردند.

او هنگام نمایش لاین پاییز/زمستان ۲۰۲۳ خود در پاریس در روز جمعه همسرش دیوید بکام ۴۷ ساله و سه فرزند از چهار فرزندشان، هارپر ۱۱ ساله، کروز ۱۸ ساله و بروکلین ۲۳ ساله به همراه عروسش نیکولا پلتز ۲۸ ساله را در کنار خود داشت. تنها غایب این جمع رومئوی ۲۰ ساله بود که به دلیل سفر نتوانست در این رویداد شرکت کند.

ویکتوریای ۴۸ ساله یک عکس خانوادگی شیرین از این مراسم را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و نوشت: «این کار را بدون شما نمی‌توانستم انجام بدهم. همه شما را خیلی دوست دارم».

فشن شو بکهام-۱

فشن شو بکهام-۲فشن شو بکهام-۳

فشن شو بکهام-۴

افراد مشهور زیادی در این فشن شو دیده شدند. رونالدوی برزیلی به همراه نامزد جدیدش سلینا لاکس هم با دیوید بکام در این رویداد بزرگ دیدار کرد.

پست بعدی

نگاهی به ۵ فیلم توقیف‌شده پس از انقلاب

ی مارس 5 , 2023
«آدم برفی»، «نسل جادویی»، «پریناز»، «آشغال‌های دوست‌داشتنی» و «عصبانی نیستم»؛ پنج فیلمی هستند که در سه دهه اخیر توقیف شده و در هنگامی که می‌خواستند اجازه اکران در سینما را نگرفتند. سارا نصراللهی: در سال‌های بعد از انقلاب شاهد توقیف شدن بسیاری از سریال‌ها و فیلم‌های ایرانی بودیم. این فیلم‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000