پزشک هندی برای انجام فوری عمل جراحی ۳ کیلومتر دوید+ ویدئو

اعتمادآنلاین|

یک پزشک هندی که در مسیر رفتن به یک عمل جراحی فوری در ترافیک گرفتار شده بود، خودرو خود را رها کرد و سه کیلومتر تا بیمارستان دوید و عمل خود را انجام داد.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از رسانه‌های عربی، این پزشک هندی که ساکن بنگلور است خودرو خود را در میان ترافیک رها کرد و دوان‌دوان خود را به بیمارستان رساند و توانست عمل جراحی را انجام دهد.

به گفته رسانه‌ها، این پزشک که جراح دستگاه گوارش است به رسانه‌های هندی گفت: دویدن برای من مشکل نبود چون به طور منظم به ورزش دو می‌پردازم، من سه کیلومتر را تا بیمارستان دویدم، تیم جراحی بیمار را برای عمل آماده می‌کرد و من به محض رسیدن به بیمارستان لباس‌هایم را عوض کردم و وارد اتاق عمل شدم.

آیا این خبر مفید بود؟ 1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

با افزایش مصرف برق در بخش صنعت کشور باید شاهد رشد تولید باشیم

د اکتبر 10 , 2022
اعتمادآنلاین| "سید رضا فاطمی امین" عصر امروز (دوشنبه) در جلسه پایش ایجاد و راه‌اندازی ۱۰ هزار مگاوات ظرفیت نیروگاهی از سوی صنایع بزرگ در محل وزارت نیرو حضور یافت. به گزارش ایرنا، وی در جمع خبرنگاران در خصوص این جلسه گفت: *در پنج ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000