نام آتش‌نشان بوشهری در کتاب گینس ثبت شد

اعتمادآنلاین|

اشکان دشمن زیاری عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: برای نخستین بار در جهان، آتش نشان بوشهری توانست۵۰ کیلومتر دویدن با وزنه ۲۰ کیلویی را در مدت هفت ساعت و ۱۲ دقیقه و ۵۰ ثانیه به انجام برساند.

​به گزارش فارس، مشاور ثبت رکوردهای گینس در ایران افزود: فرایند ثبت رکورد‌های گینس از سال ۱۳۸۵ در ایران آغاز شد که پس از هشت سال پیگیری، سال ۱۳۹۳ نخستین رکورد گینس در خاک ایران و به نام کشورمان در بوشهر به ثبت رسید.

وی عنوان کرد: یک سری رکوردها در سایت گینس تعریف شده که با توجه به سنگین بودن رکورد تاکنون کسی موفق به ثبت آن نشده این رکورد جز همان موارد است.

دشمن زیاری با اشاره به ثبت ۱۰۰ رکورد گینس در ایران گفت: ۴۰ رکورد فردی، افراد حکم خود را دریافت کرده‌اند و برای رکورد‌های گروهی نیز نام آن‌ها در پایگاه رکورد‌های جهان درج شده است.

محسن پالار نیز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز بسیار خوشحالم که توانستم برای نخستین بار نام ایران را در دو فوق ماراتن به نام ایران در کتاب گینس ثبت کنم.

ثبت کننده دو فوق ماراتن نیز افزود: اکنون ۳۷ سال سن دارم و ۱۲ سال است که فعالیت خود را در رشته دو و میدانی و ثبت رکوردهای گینسی و جهانی کار می‌کند.

وی عنوان کرد: ۳۰ ساعت پیاده روی مداوم در مشهد با طی مسیر ۲۷۵ کیلومتر و طی مسیر از خزر تا خلیج فارس به مدت ۲۰ روز به مناسبت روز خلیج فارس را در کارنامه دارم و ثبت رکورد دو فوق ماراتن با جلیقه ۲۰ کیلویی در مسافت ۱۰۰ کیلومتر از دیگر اهداف مدنظرم است.

پالار گفت: چهار ماه تمرین کردم تا بتوانم این رکورد را به ثبت برسانم و برای ثبت این رکورد از برازجان تا بوشهر را طی کردم.

پست بعدی

پیگیری اختصاص منابع با کارمزد ۴ درصد برای اجرای پروژه های اقتصادی کرمان و راور

ی ژوئن 26 , 2022
اعتمادآنلاین| محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به برگزاری نشست دو روزه مسئولان اجرایی شهرستان های کرمان و راور در تهران اظهار کرد: هدف از این نشست آشنایی با پروژه های عمرانی کشور، دیدار با نمایندگان مجلس و مسئولان اجرایی و پیگیری مطالبات مردم در حوزه های مختلف ماموریتی بود. به گزارش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000