رکورد مصرف برق کشور در گرمترین روز مرداد شکست/خاموشی رخ نداد

اعتمادآنلاین|

«مصطفی رجبی مشهدی» افزود: صنعت برق امروز و در ساعات ابتدایی اوج مصرف پیش بینی کرده بود که با توجه به روند افزایش دما و بالا رفتن تقاضای مصرف برق ممکن است از رکورد قبلی ثبت شده عبور کنیم.

به گزارش ایرنا، از شرکت مدیریت شبکه برق ایران، وی ادامه داد: گزارش ها حاکی از آن است در ۲۹ تیر سال جاری رکورد نیاز مصرف برق کشور شکسته شد و رقم ۶۹ هزار و ۲۷۸مگاوات ثبت شده بود.

سخنگوی صنعت برق گفت: امروز و در ساعات پایانی اوج مصرف روز نیاز مصرف برق کشور به عدد ۶۹ هزار و ۴۵۸مگاوات رسید و رکورد جدیدی در تاریخ صنعت برق کشور ثبت شد.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران ادامه داد: با وجود روز سختی که پشت سرگذاشتیم و فشار زیادی که به شبکه برق وارد شد اما شبکه برق پایدار است و محدودیتی در تامین برق مشترکان بوجود نیامد.

مصطفی رجبی مشهدی افزود: شب گذشته(دوشنبه) هم نیاز مصرف برق کشور عدد ۶۵ هزار و ۴۸۵مگاوات را در کارنامه خود ثبت کرد که باز هم رکورد قبلی مصرف شبانه نیز که عدد ۶۵ هزار و ۳۵۷مگاوات بود شکسته شد.

وی از مردم خواست امشب (سه شنبه) نیز با انجام راهکارهای ساده از جمله عدم استفاده از وسایل برقی پرمصرف و خاموش کردن لامپ های اضافی وتنظیم درجه کولرهای گازی روی ۲۵ و یا استفاده از دور کند کولرهای آبی، صنعت برق را در عبور از واپسین روزهای گرم تابستانی یاری کنند تا بدون محدودیتی و قطعی برق از این شرایط عبور کنیم.

پست بعدی

مطهری : مرحوم هاشمی راهی را باز کرد که می‌شود با وجود ولایت فقیه، اظهارنظر کرد/ او معتقد بود اگر آزادی بیان نباشد، انقلاب شکست می خورد

س آگوست 16 , 2022
نایب رئیس سابق مجلس گفت : مکاتبات مرحوم هاشمی رفسنجانی با صدام نشان می‌دهد که او با صدام هم تعامل داشت و بر او اثر گذاشت.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000