دستگیری ۱۸۷۷۹ سارق و مالخر توسط پلیس

دستگیری ۱۸۷۷۹ سارق و مالخر توسط پلیس

ایسنا نوشت: سخنگوی فراجا با تاکید بر اینکه پلیس بر سر امنیت مردم شوخی ندارد و هرگز مماشات نخواهد کرد ، گفت: همکاری و همیاری مردم عزیز و ارتباط با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اجتناب ناپذیر است.

سردار سعید منتظر المهدی با اشاره به آغاز مرحله دوم طرح مقابله با سرقت با ورود گشت‌های ویژه و کارآگاهان زبده به منظور تشدیدبرخورد با سارقین با تمرکز بر مالخرها گفت: همه کسانی که فکر غارت اموال و دست درازی به جان و مال مردم را در سر می پرورانند بههوش و به گوش باشند، که پلیس در کمین آنهاست و با تمام نیرو طرح مقابله با انواع سرقت ها را آغاز نموده است.

دستگیری ۱۸۷۷۹ سارق و مالخر توسط پلیس

وی خاطر نشان کرد: استفاده از پتانسیل گشت های محلی و نگهبانان محله و هوشیاری همسایه ها، بهره برداری از ظرفیت عزیزانماندر پایگاه های بسیج و صد البته حضور مستمر و گشت زنی پلیسی پیاده و سواره از راهکارهای کاهش سرقت های خرد و کلان است.

سخنگوی فراجا ضمن تشکر ویژه از دستگاه قضائی و درخواست مستمر به جهت صدور احکام بازدارنده، گفت: عدم رهایی سارقینسابقه دار مخصوصا در ایام نوروز می تواند آسودگی خیال را تا حد زیادی به شهروندان هدیه دهد.

وی ضمن خسته نباشید و تقدیر از زحمات همه همکاران از مرز تا مرکز ، گفت: طی ۱۸ روز گذشته از شروع طرح که با دستور رئیسپلیس کشور در سراسر کشور آغاز شده تعداد قابل توجهی از سارقان سابقه دار دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری ۱۸۷۷۹ سارق و مالخر، کشف ۲۲۳۵۶ فقره پرونده سرقت و استرداد تعدادی از اموال مال باختگان، انهدام باند سارقینمسلح خودروهای گران قیمت و انهدام باند جعل سند و فروش یک پلاک ثبتی به چندین نفر از دیگر مواردی بود که سردار منتظر المهدی بهآن اشاره کرد.

وی شناسایی و دستگیری جاعلان و فروش املاک منابع طبیعی به یکی از بانک های کشور به ارزش ۲ تریلیون و ۶۰۰ میلیارد ریال،شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری به هویت (ع- خ) به همراه مقادیری سلاح و مواد مخدر و انهدام باند ۱۰ نفره سارقینمسلح در پایتخت و دستگیری باند معروف زورگیری معروف به «رضا جکسون» را از دیگر اقدامات شاخص در این دوره ۱۸ روزه عنوانکرد.

سخنگوی فراجا تصریح کرد: شناسایی و دستگیری مالخرهای عمده گوشی های مسروقه تلفن همراه و استرداد تعدادی از آن ها به مالباختگان، انهدام باند سارقین موتورسیکلت به سرکردگی (ه- ت) و همچنین انهدام باند سارقان احشام نیز از آغاز طرح (۲۶بهمن ماه ) تاکنون صورت گرفته است.

براساس گزارش سایت پلیس، وی افزود: کشف پیش دستانه، شناسایی و دستگیری اعضای باند سه نفره سارقین آدم ربا و همچنیندستگیری گروگانگیر و رهایی نوجوان گروگان حین خروج از مرزهای شرقی کشور از جمله اقداماتی است که تقدیر و تشکر خانواده هارا از فراجا در پی داشت.

بیشتر بخوانید:

۲۷۱

پست بعدی

«قدم یازدهم» در جشنواره لیسبون پرتغال

ش مارس 4 , 2023
پویانمایی «قدم یازدهم» به کارگردانی مریم کشکولی‌نیا، در دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان لیسبون پرتغال نمایش داده می‌شود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «قدم یازدهم» از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تازه‌ترین حضور بین‌المللی خود همراه با پنج فیلم انیمیشن کوتاه دیگر از کشورهای روسیه، آلمان، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000