مادر دو قربانی هواپیمای اوکراینی: احساسی مبنی بر عمدی‌بودن این اتفاق داریم

مادر دو قربانی هواپیمای اوکراینی: احساسی مبنی بر عمدی‌بودن این اتفاق داریم کد خبر: 600372 | ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ ۲۲:۴۰:۲۷ اعتمادآنلاین |

زهرا مجد، مادر محمد و زینب اسدی‌لاری که جان خود را در سانحه هواپیمای اوکراینی از دست دادند، گفت: ما از ابتدا احساسی مبنی بر عمدی‌بودن این اتفاق داشتیم اما باید می‌ماندیم تا با جمع‌کردن ادله، به پاسخ دقیق و مستدلی می‌رسیدیم، به هر حال اسناد و مدارکی که به دست آورده‌ایم، آن فرضیه نخست ما را تقویت می‌کند.

به گزارش انصاف نیوز، او تاکید کرد: با این‌که بسیاری از هم‌دردان، ما را متهم به مصالحه و همراهی کردند، اما در این مسیر سخت ماندیم تا حقیقت را کشف کنیم. کشف حقیقت با شعار و برخورد احساسی ممکن نیست. ما ماندیم تا به دور از حواشی و با پرهیز از سیاست‌زدگی، حقیقت این ماجرا را کشف کنیم.

پست بعدی

زمان تمدید قرارداد ساپینتو مشخص شد

ج مارس 3 , 2023
خبر ورزشی نوشت: آخرین حضور علی فتح‌الله‌زاده در کمپ ناصر حجازی با درخواست مهم تماشاگران از وی همراه بود. پیش از بازی با نساجی یکی از تمرینات تیم استقلال با حضور تماشاگران برگزار شد که علی فتح‌الله‌زاده و اعضای هیات مدیره هم در تمرین حاضر شدند و تماشاگران به شدت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000