گفت‌وگویی اختصاصی و تفصیلی با اسحاق جهانگیری

گفت‌وگویی اختصاصی و تفصیلی با اسحاق جهانگیری

دهمین شماره مجله «آگاهی نو» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی محمد قوچانی منتشر شد. جلد دوم شماره دهم «آگاهی نو» به گفت‌وگویی اختصاصی و تفصیلی با اسحاق جهانگیری پس از پایان دوران معاونت اولی ریاست جمهوری اختصاص دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «آگاهی نو» در دهمین شماره خود به گفت‌وگویی اختصاصی و تفصیلی با اسحاق جهانگیری پس از پایان دوران معاونت اولی ریاست‌جمهوری پرداخته است. «آگاهی نو» در این گفت‌وگو به سراغ ناگفته‌هایی از نامزدی ریاست‌جمهوری جهانگیری در سال نودودو و رد صلاحیت او در سال هزاروچهارصد، ارز چهارهزار و دویستی، پیشنهاد بنزینی، همگرایی‌ها و واگرایی‌ها در دولت و… رفته است. هشدارها به دولت رییسی، تبعات حاکمیت تک‌حزبی، اتحاد اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان و راه برون‌رفت از بن‌بست کنونی و… مسائل دیگری است که در گفت‌وگوی چهارساعته «آگاهی نو» با اسحاق جهانگیری مطرح شده است.

نسخه تصویری این گفت‌وگو با همکاری اکوایران به زودی منتشر می‌شود. «آگاهی نو» در چهارصد صفحه با پرداخت صدوپنجاه هزار تومان قابل خریداری است.

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

یارعلی پورمقدم درگذشت

ج مارس 3 , 2023
ایسنا نوشت: یارعلی پورمقدم، داستان‌نویس، در ۷۱ سالگی از دنیا رفت. محمد ولی‌زاده، پژوهشگر و از دوستان او با تایید خبر درگذشت یارعلی پورمقدم گفت: یارعلی پورمقدم صبح روز جمعه، دوازدهم اسفند ماه از دنیا رفت. یارعلی پورمقدم، متولد ۱۳۳۰ در مسجدسلیمان، نمایشنامه‌نویس و داستان‌نویس بود. او تحصیلات ابتدایی را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000