انسیه خزعلی چه می‌کند؟ / معرفی «متهم»، همزمان با اعلام تشکیل «کمیته ویژه‌» پیگیری مسمومیت دانش‌آموزان

 انسیه خزعلی چه می‌کند؟ / معرفی «متهم»، همزمان با اعلام تشکیل «کمیته ویژه‌» پیگیری مسمومیت دانش‌آموزان

ایرنا نوشت : معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مسمومیت دانش‌آموزان را دشمن ایجاد کرده و به آن دامن می‌زند تا از سوء استفاده و بهره‌برداری سیاسی کند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت :با دستور رئیس جمهور کمیته ویژه‌ای برای پیگیری مساله و شناسایی عوامل مسمومیت دانش آموزان در کشور ایجاد شده و امیدواریم هر چه زودتر به نتیجه برسد.

انسیه خزعلی روز پنجشنبه درحاشیه نخستین کنگره استانی بانوان تاثیرگذار استان بوشهر افزود: مسمومیت دانش‌آموزان را دشمن ایجاد کرده است و به آن دامن می‌زند تا از سوء استفاده و بهره‌برداری سیاسی کند.

خزعلی ادامه داد: امیدواریم با اهتمام دولت در زمینه ارتقای تحصیلی بانوان و شناسایی عوامل مسمومیت دانش آموزان دختر؛ زمینه آرامش این قشر در سرزمین ایران فراهم شود.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

شب سخت تالار وحدت با مخاطبان منشوری یک کنسرت!

پ مارس 2 , 2023
ایسنا نوشت: اجرای گروه موسیقی بوشهری در تالار وحدت که پس از مدت‌ها انجام شد، مخاطبانش را گاه چنان به وجد آورد که مسؤولان انتظامات کنسرت در این تالار، عملا شب سختی را از نظر رعایت ضوابط منشوری از جانب مردم، سپری کردند. پس از مدت‌ها تعطیلی کنسرت‌ها و مواجهه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000