برگزاری پویش سراسری همراهان سفر ایمن در قزوین

برگزاری پویش سراسری همراهان سفر ایمن در قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: طرح پویش فرهنگی ایمنی همراهان سفر ایمن برای دومین سال متوالی طی ایام نوروز۱۴۰۲ در ۲مجتمع خدماتی رفاهی این استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ جواد حق‌لطفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در تشریح این خبر اظهارکرد: این پویش به مدت ۲۱روز متوالی از ۲۴اسفند۱۴۰۱ تا ۱۵فروردین۱۴۰۲ در مجتمع خدماتی رفاهی آفتاب درخشان صحرا واقع در آزادراه قزوین-زنجان و مجتمع مرادی آبیک در آزادراه قزوین-کرج اجرا می‌شود.

او افزود: پویش همراهان سفر ایمن امسال با همکاری ستاد اقامه نماز در قالب مجموعه‌ای از برنامه‌ها و اقدامات ترکیبی و بین رشته‌ای برگزار می‌شود و رویکرد اصلی آن آموزش و افزایش دانش عمومی نسبت به فرهنگ صحیح رانندگی است.

حق‌لطفی گفت: کمک به افزایش ایمنی در سفرهای نوروزی برای خودروها و ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه برای رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی مدت، اشاعه و پاسداشت ارزش‌های دینی و مذهبی در سفرها به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان، ارتقای دانش عمومی جامعه در خصوص ایمنی و فرهنگ درست رانندگی، کمک به آشنایی مسافران با تمدن و فرهنگ و هنر ایران و کمک به احیای نمایش‌ها و موسیقی بومی و آیینی از جمله اهداف این طرح است که تلاش می‌شود با استفاده از قابلیت‌های رشته‌های مختلف هنری به مسافران نوروزی ارائه شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اظهارکرد: در این پویش علاوه بر برگزاری برنامه‌ها، نمایش‌ها و مسابقات متنوع برای گروه‌های سنی مختلف با بهره‌گیری از کارشناسان مذهبی ستاد اقامه نماز استان نسبت به برقراری میز مشاوره مذهبی و همچنین اقامه نماز جماعت در زمان اذان مغرب اقدام می‌شود.

46

پست بعدی

اختصاص سیم‌کارت خاص برای توریست‌ها پیشنهاد من بود / نمی‌شود به توریست بگوییم از «ایتا» و «بله» استفاده کن

چ مارس 1 , 2023
کد خبر: 599988 | ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ ۱۲:۵۱:۳۷ اعتمادآنلاین | عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با اختصاص سیم‌کارت بدون فیلتر به گردشگران خارجی اظهارکرد: تقصیر وزیر ارتباطات نیست؛ تقصیر من است. اگر قرار بود با کسی برخورد و انتقاد شود باید […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000