تصویری از آخرین روزهای زندگی سیدجواد طباطبایی

تصویری از آخرین روزهای زندگی سیدجواد طباطبایی

تورج دریایی، پژوهشگر و تاریخ‌نگار در حوزه مطالعات ایرانی، تصویری از آخرین روزهای زندگی سیدجواد طباطبایی منتشر کرد. سیدجواد طباطبایی، فیلسوف و نویسنده ایرانی، دیشب در ۷۷ سالگی در بیمارستانی در لس‌آنجلس درگذشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تورج دریایی، پژوهشگر و تاریخ‌نگار در حوزه مطالعات ایرانی، تصویری از آخرین روزهای زندگی سیدجواد طباطبایی منتشر کرد.

سیدجواد طباطبایی، فیلسوف و نویسنده ایرانی، دیشب در ۷۷ سالگی در بیمارستانی در لس‌آنجلس درگذشت. طباطبایی، استاد دانشگاه و پژوهشگر ایرانی در زمینه فلسفه، تاریخ و سیاست بود. او عضو پیشین هیات‌علمی و معاون پژوهشی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران هم بود.

طباطبایی از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۵ مشغول تدریس در مؤسسه مطالعات سیاسی- اقتصادی «پرسش» بود. او مدیر گروه فلسفه مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی نیز بود.

تصویری از آخرین روزهای زندگی سیدجواد طباطبایی

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

افزایش مصرف آب در تهران/ جیره بندی در دستور کار قرار می گیرد؟

چ مارس 1 , 2023
ایسنا نوشت:مدیر دفتر بهره برداری و توسعه شبکه توزیع و کاهش آب بدون درآمد گفت: با وجود افزایش مصرف و کاهش بارندگی‌ها برنامه‌ای برای جیره‌بندی یا قطع آب در تهران وجود ندارد، اما در صورت ادامه افزایش مصرف آب احتمال کاهش فشار آب در برخی از شبکه‌ها وجود دارد. علی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000