حمید معصومی‌نژاد خبرنگار مستقل ایتالیا شد

حمید معصومی‌نژاد خبرنگار مستقل ایتالیا شد کد خبر: 599816 | ۱۴۰۱/۱۲/۰۹ ۱۴:۳۹:۱۰ اعتمادآنلاین |

حمید معصومی‌نژاد، خبرنگار سابق صدا و سیما در ایتالیا در ویدئویی که به تازگی منتشر کرده، نزدیکی دو فرهنگ ایران و ایتالیا و انتشار اخبار و گزارش‌های اختصاصی را از دغدغه‌های خود در ادامه فعالیت خبری برشمرده است.

به گزارش ایسنا او با راه‌اندازی سایتی با نام «حمید معصومی‌نژاد؛ رم» اطلاعات و اخبار مربوط به ایتالیا را منتشر خواهد کرد.

وی گفته است: علاوه بر انتشار حوادث و اتفاقات جالب و مهم ایتالیا بخش‌هایی را نیز به موضوعات دیگر از جمله شگفتی‌های خبرنگاری کوله پشتی، خبرنگاری موبایلی، آشنایی با زبان ایتالیا، رم گردی و همچنین آشنایی با فرهنگ غذایی ایتالیایی ها را شامل خواهد بود.

معصومی‌نژاد با معرفی یک تارنما اعلام کرده که آموزش زبان ایتالیایی را نیز در برنامه خود دارد. وی همچنین یادآوری کرده است که فعالیت خود را در بخش خصوصی و با هزینه شخصی ادامه می‌دهد.

پست بعدی

جزئیات تهیه بلیت قطارهای نوروزی/ اعلام زمان فروش حضوری و اینترنتی

س فوریه 28 , 2023
فارس نوشت:عضو هیأت مدیره‌ رجا گفت: هموطنان هنگام خرید حضوری بلیت قطارهای نوروزی حتماً کارت ملی خود را به همراه داشته باشند و پس از خرید بلیت از دریافت پیامک تایید خرید و اطلاعات سفر اطمینان حاصل کنند، عدم دریافت پیامک خرید بلیت، می‌تواند فرصت هرگونه سوء استفاده از خرید […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000