آقای رئیسی! اگر معتقدید که فرق می‌کند چه کسی وزیر خارجه باشد عراقچی را بیاورید تا نجاتمان دهد

اعتمادآنلاین|

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به حواشی سفر رئیسی به سمرقند در کانال تلگرامی اش نوشت:

از: مااصولگراها

به : جناب آقای #رئیسی

موضوع: پندی به مزه، چو قند بشنو/ بی عیب چو پارهٔ سمرقند*

سلام علیکم . اینک که از سفر سمرقند بازگشته اید ، ضمن عرض خیرمقدم و آرزوی توفیق معروض می‌دارد: اگر در این سفر بخاطر متن و حاشیه های ناپسندش قبول دارید که"فرق می کنه کی وزیرخارجه باشه" تماس بگیرید با سیدعباس_عراقچی و به همان بارگاهی که الان زائرش است قسمش بدهید که فورا در کسوت وزیرخارجه در جایگاه صدرالوزرا بنشیند ، هم شما را نجات دهد، هم دیپلماسی را ، هم برجام را. او ،هم مومن و متعهد است، هم کار بلد است ، هم امین است،و هم برخلاف اکثر وزرای دولت تان از یادگاران دوران دفاع مقدس است.

اگر هم قبول ندارید که "فرق می کنه کی وزیر خارجه باشه" خود دانید . این شما و این هم مملکت تان. اما یقین بدانید که در این زمینه، و در سایر امور،آبی گرم نمی شود از مااصولگراها.

ایام ریاست مستدام!

* شعر از ناصرخسرو است.

آیا این خبر مفید بود؟ 4 0

نتیجه بر اساس 4 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

نمونه های لازم از بافت‌های بدن مهسا امینی برداشته شده

ش سپتامبر 17 , 2022
اعتمادآنلاین| مهدی فروزش، مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران در ارتباط زنده تلویزیونی در خصوص روند رسیدگی به پرونده مهسا امینی بیان کرد: کمیسیون ویژه بررسی تخصصی علت فوت خانم مهسا امینی در اولین فرصت بعد از دستور ویژه دادستان تهران تشکیل شد و اقدامات اولیه جهت معاینه مصدوم قبل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000