امنیت لازم است اما آن هم باید به مقدار ضرورت اکتفا شود

امنیت لازم است اما آن هم باید به مقدار ضرورت اکتفا شود کد خبر: 599555 | ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ ۱۰:۰۳:۴۹ اعتمادآنلاین |

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه روز دوشنبه ۸ اسفند در دیدار با کارکنان دستگاه قضایی استان و قضات استان مرکزی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: امید است که خداوند توفیق دهد که بتوانیم با انجام به وظایف خود، در راستای تحقق اهداف الهی و خدمت به مردم گام برداریم.

به گزارش ایسنا، بخش هایی از اظهارات اژه ای را در ادامه می خوانید:

  • هر مقداری که ممکن است باید از تشریفات و تجملات بکاهید، تجملات و تشریفات گاهی اوقات زیان می رساند و هرچه در این شرایط بتوانیم از تجملات بکاهیم، این امر پسندیده است.
  • امنیت لازم است اما آن هم باید به مقدار ضرورت اکتفا شود. بنده مسئول امنیت نیستم و قصد دخالت در کار دیگران را ندارم اما احساس می کنم شاید نیازی نباشد این مقدار از وقت نیروهای امنیتی و انتظامی در این حوزه گرفته شود.
  • دشمنان و بدخواهان و افراد ضد ارزش تلاش زیادی کردند که کشور را به هم بریزند و بتوانند در کشور بیش از آنچه ملاحظه شد مشکلات ایجاد کنند، دشمن به این مقدار قانع نبود و قصد بهم ریختن و تجزیه کشور را داشت.
  • دشمن امید زیادی داشت که بتواند بیش از این کارهای دیگری در کشور انجام دهد و دست به اقداماتی زد که برای کشور و مردم زحماتی ایجاد کرد، اما نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و دستگاه های مختلف و مردم در راستای مقابله با این برنامه های دشمن تلاش کرد؛ البته در راس همه اینها لطف خداوند شامل مردم و کشور شد.
  • تلاش های زیادی توسط دشمنان صورت گرفت که پیام نظام اسلامی از مرزهای ایران خارج نشود و این نظام رشد نداشته باشد اما موفق نشد.
  • دشمن تمام توان خود را به کار گرفت و تمام ابزارهای خود را روی میز گذاشت و یک راهبرد ترکیبی را با استفاده از همه این ابزارها برای مقابله با این نظام به کار گرفتند اما خداوند بسیاری از این توطئه ها را خنثی کرد.
  • دشمن چند سال برای تعلیم و تجهیز نیروهای خود تلاش کرد و انواع و اقسام رسانه ها را با پمپاژ دروغ آماده کرد، اما با همراهی مسئولان و مردم این توطئه ها خنثی شد. فراخوان های زیادی نیز از سوی دشمن برای عدم حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن منتشر شد و تصور دشمن بر این بود که ما دهه فجر تلخی خواهیم داشت و پیش بینی کرده بودند که افراد معاند وارد شوند و مقابله با مردم داشته باشند، اما هیچ اقدامی نتوانستند در دهه فجر انجام دهند و به آنچه می خواستند نرسیدند.

ادامه دارد …

پست بعدی

تکیه کرمانی‌ها بر بام پرس سینه کشور

د فوریه 27 , 2023
کرمانی‌ها با درخشش در مسابقات پرس سینه با لوازم و بدون لوازم قهرمانی باشگاه‌های کشور توانستند عناوین ارزشمندی کسب کنند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000