سوپرایز جدید در پتروشیمی/ رشد ۱۴ درصدی تولید پتروشیمی شهید تندگویان/ شاخص سوددهی ۳۲۰۰ میلیارد تومان

سوپرایز جدید در پتروشیمی/ رشد ۱۴ درصدی تولید پتروشیمی شهید تندگویان/ شاخص سوددهی ۳۲۰۰ میلیارد تومان

سید رضا قاسمی شهری گفت: ما در سال ۱۳۵۶، سه میلیون تن محصولات پتروشیمی تولید می‌کردیم که این رقم هم اکنون به ۹۰ میلیون تن در سال ۱۴۰۰ رسیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،مدیر عامل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان گفت: امسال به لطف خدا ۱۴ درصد رشد تولید داشته‌ایم و شاخص سوددهی ما ۳۲۰۰ میلیارد تومان بوده است.

سید رضا قاسمی شهری، شرکت پتروشیمی شهید تندگویان را جزء ۱۰۰ شرکت برتر بورسی کشور برشمرد و افزود: با توجه به این ویژگی عملکرد مدیریتی ما تحت الشعاع قرار می‌گیرد. ‌وی ادامه داد: ما در سال ۱۳۵۶، سه میلیون تن محصولات پتروشیمی تولید می‌کردیم که این رقم هم اکنون به ۹۰ میلیون تن در سال ۱۴۰۰ رسیده است.

دو چالش جدی برای صنعت پتروشیمی

قاسمی شهری، تحریمهای ظالمانه و قیمت خوراک را دو چالش اصلی صنعت پتروشیمی کشور اعلام کرد و افزود: امروز به جایی رسیده‌ایم که معتقدیم اگر به سمت نوآوری نرویم، به صنعتی مرده مبدل می‌شویم. مدیر عامل شگویا، تصریح کرد: ارزش افزوده صنعت پتروشیمی در کشور ما نسبت به کشور ژاپن یک به ده است و ما باید با تلاش شبانه روزی این فاصله را کاهش دهیم. وی ادامه داد: بسیاری از مشتریان ما امروزه به دنبال محصولاتی با تکنولوژی‌های جدید در صنعت پتروشیمی هستند که این موضوع ما را به سمت شرکتهای دانش بنیان سوق می‌دهد. همچنین هزینه‌های تعمیر و نگهداری ما بسیار زیاد است که شرکتهای دانش بنیان در این زمینه هم می‌توانند راهگشا باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شناسایی تنگناهای تولید، بومی‌سازی لایسنس‌ها، حرکت به سمت پروژه‌های زیست محیطی و توسعه سبد محصولات با استفاده از تکنولوژی‌های نوین از دیگر زمینه‌های حضور شرکتهای دانش بنیان در کنار شرکتهای پتروشیمی است.

23

پست بعدی

می خواستند خودرو زن نقاش را بدزدند مقاومت کرد و با چاقو کشته شد

پ فوریه 16 , 2023
ایران نوشت:11 بهمن امسال مرد جوانی با مراجعه به پلیس از ناپدید شدن همسر 45 ساله‌اش خبر داد او گفت: همسرم شراره، هنرمند نقاش است او دیروز سوار بر خودروی شاسی بلندش از خانه خارج شد اما دیگر برنگشت.به هر کجا که فکر کنید سر زدم اما هیچ ردی از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000