یک پرسپولیسی دیگر در آستانه جدایی

یک پرسپولیسی دیگر در آستانه جدایی اعتمادآنلاین |

پس‌از جدایی ناگهانی و شوکه‌کننده‌ی یورگن لوکادیای هلندی از پرسپولیس اکنون بنابر اخبار جدیدتری از اردوی پرسپولیس احتمال جدایی یک ستاره دیگر را هم می‌رود.

به‌گزارش ورزش سه «طبق شنیده‌ها یکی دیگر از بازیکنان تاثیرگذار و در قامت ستاره پرسپولیس نیز ضمن دریافت پیشنهاد خارجی، با توجه به شرایط کلی و نارضایتی از فضای فوتبال قصد جدایی در پنجره زمستانی را دارد.»

بنابر این گزارش،‌ هرچند این تصمیم او تا این لحظه قطعی نشده و حتی به پای مذاکره شفاهی با باشگاه و کادرفنی نیز نرسیده است، اما هوادارانی که بابت این انتقال نیز در تابستان همانند جذب یورگن لوکادیا خشنود بودند، یقینا با نگرانی بزرگی مواجه خواهند بود.

پیش‌تر یورگن لوکادیا در فاصله ۴۸ ساعت مانده به دربی، تهران را ترک کرد تا دست یحیی گل محمدی برای خط حمله بسته باشد و این تیم نیز با شوک بزرگی مواجه شود و در دو هفته گذشته همه چیز تحت تاثیر او باشد.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

از لاریجانی تا حاتمی‌کیا در «ملک سلیمان» / روایت‌هایی متفاوت از حاج قاسم

چ دسامبر 28 , 2022
فصل سوم برنامه تلویزیونی «ملک سلیمان» ویژه ایام سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی روی آنتن شبکه یک می‌رود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی پروژه، فصل سوم برنامه تلویزیونی «ملک سلیمان» ویژه ایام سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی از امشب چهارشنبه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000