عکس| تلاش تمساح برای گرفتن پهپاد!

عکس| تلاش تمساح برای گرفتن پهپاد!

پهپادها برای گرفتن تصاویر و فیلم‌های بی‌نظیر هوایی، عالی هستند. اخیرا تصاویر و ویدیویی در اینترنت منتشر شده است که در آن تمساحی را نشان می‌دهد که به هوا می‌پرد تا پهپادی را که در حال فیلمبرداری از او بود، بگیرد.

نادیا زکالوند: احتمالا صدای پهپاد که به برکه نزدیک شده بود، تمساح را کلافه و عصبانی کرده است که حیوان ناگهان به هوا می‌پرد و سعی می‌کند آن را با دهان خود بگیرد.

این ویدیو در توییتر به اشتراک گذاشته شده بود و توضیح می‌داد، به این می‌گویند، «برخورد نزدیک! تمساح‌ها موجودات واقعا ترسناکی هستند و مسلما کسی نمی‌خواهد با آنها دست‌وپنجه نرم کند.»

عکس| تلاش تمساح برای گرفتن پهپاد!

این ویدیو تاکنون در فضای مجازی، بیش از یک میلیون بار بازدید داشته و بیش از ۶۴۰ بار توییت شده است. کاربران شبکه‌های اجتماعی درباره آن و همچنین استفاده از پهپادها برای ضبط تصاویر حیوانات، نظرات متفاوتی ارائه دادند. برخی از کاربران معتقدند که نباید دست‌ انداختن حیوانات را تشویق کرد. این رفتار درست مانند رفتاری است که گردشگران در پارک ملی جنگلی باندی‌پور در هند انجام می‌دادند. آنها سربه‌سر فیل‌ها می‌گذاشتند تا آنها را وادار به واکنش کنند و این خیلی بی‌انصافی است.» کاربر دیگری هم گفته بود، «عجب پرشی! پس یادتان باشد موقعی که سوار قایقی در چنین رودخانه‌هایی هستید، دستتان را از قایق بیرون نبرید.»

منبع: ndtv

4747

پست بعدی

چطور بفهمیم تنگی کانال نخاعی داریم ؟!

ش فوریه 25 , 2023
امروز ستون فقرات یکی از مهمترین و اساسی ترین عضو های بدن محسوب می شود و نگهداری و سلامت آن مهم ترین نکاتی است که باید به آن دقت کنیم. اگر از سلامت ستون فقرات غفلت کنیم خطرات جبران ناپذیری برای ما ایجاد می کند. ستون فقرات ستون محکم بدن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000