هنرمندانی که هفته گذشته، درگذشتند

هنرمندانی که هفته گذشته، درگذشتند

فرهنگ‌وهنر ایران‌وجهان در هفته‌ای که گذشت حسن ناهید، علاءالدین قاسمی، ایرج کلانتری، ملیکا روح‌انگیزی، جورج تی. میلر و ریچارد بلزر را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسن ناهید، علاءالدین قاسمی، ایرج کلانتری، ملیکا روح‌انگیزی، جورج تی. میلر و ریچارد بلزر، هنرمندانی بودند که فرهنگ‌وهنر ایران‌وجهان در هفته گذشته از دست‌شان داد.

پیکر حسن ناهید، نوازنده سرشناس نی که ۲۷ بهمن در ۷۹ سالگی درگذشت، دوشنبه، اول اسفند با حضور خانواده این هنرمند، جمعی از مدیران موسیقی و با همراهی هنرمندان، در تالار وحدت تشییع و به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) بدرقه شد. پیکر علاءالدین قاسمی، هنرمند باسابقه تعزیه نیز روز دوشنبه، اول اسفند به خاک سپرده و اعلام شد مجلس یادبود او، امروز جمعه ۵ اسفند برگزار می‌شود. ایرج کلانتری، معمار ایرانی، سه‌شنبه دوم اسفند و ملیکا روح‌انگیزی بازیگر جوان تئاتر، چهارشنبه، سوم اسفند درگذشتند.

جورج تی. میلر، کارگردان شناخته‌شده سینمای استرالیا هم در ۷۹ سالگی در شهر ملبورن و بر اثر حمله قبلی و ریچارد بلزر، کمدین و بازیگر آمریکایی که بیشتر برای بازی در نقش کارآگاه «جان مانچ» در سریال‌های «نظم و قانون» و «قتل: زندگی در خیابان» شناخته می‌شد، در ۷۸ سالگی درگذشتند.

۲۵۹۲۵۹

پست بعدی

واکنش جالب یحیی گل‌محمدی به کنایه مجری تلویزیونی

ج فوریه 24 , 2023
کد خبر: 598921 | ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ ۱۱:۱۳:۲۲ اعتمادآنلاین | روز گذشته در یکی از برنامه های تلویزیونی در انتقادبه عدم حضور یحیی گل محمدی درنشست خبری کنایه ای به سرمربی پرسپولیس توسط نیما کرمی مجری برنامه زده شد که به مذاق هواداران این تیم خوش نیامد و باعث شد تا انتقادات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000